כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פנס מסרב לתמוך בטראמפ

סגן הנשיא לשעבר: "אני בטוח שיהיו לנו אפשרויות טובות יותר"

סגן הנשיא לשעבר, שצפוי להתמודד על תפקיד יו"ר המפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות לנשיאות, אומר כי "זמנים שונים דורשים מנהיגות שונה". טראמפ סירב להתחייב לתמוך במועמד אחר אם יפסיד

סגן הנשיא לשעבר: "אני בטוח שיהיו לנו אפשרויות טובות יותר"
טראמפ ופנס בימים כתיקונם צילום: מתוך הטוויטר של פנס

סגן הנשיא לשעבר מייק פנס מסרב לתמוך בטראמפ אם הוא יתמודד לבחירות 2024: "אני בטוח שיהיו לנו אפשרויות טובות יותר" אמר. הוא נשאל פעמיים אם יתמוך בטראמפ לנשיאות ב-2024, מייק פנס, סגן הנשיא לשעבר של טראמפ, סירב לעשות זאת.

"אני מאוד בטוח שיהיו לנו אפשרויות טובות יותר ב-2024", אמר פנס לרשת CBS. "ואני בטוח שנושא הדגל שלנו ינצח את יום הבחירות בנובמבר של אותה שנה". פנס אמר גם כי "זמנים שונים דורשים מנהיגות שונה".

הנשיא לשעבר טראמפ, מושלת דרום קרוליינה לשעבר ניקי היילי, וויווק ראמסוואמי, יזם ביוטכנולוגיה וסופר, הם המועמדים היחידים שהצהירו על התמודדות למועמדות המפלגה הרפובליקנית. מושל פלורידה, רון דסנטיס, צפוי לרוץ גם הוא.

חוסר הרצון של פנס להתחייב לתמיכה בטראמפ מצביע על תוצאה אפשרית שממנה חוששים הרפובליקנים: שטראמפ יפצל את המפלגה או על ידי זכייה בתפקיד יו"ר ללא תמיכת הרוב, או איבוד וסירוב לתמוך במנצח. טראמפ סירב להתחייב לתמוך במועמד אחר.

ניקי היילי סירבה לתקוף את טראמפ באופן אישי אבל היא קראה לערוך מבחני כשירות נפשית לפוליטיקאים מעל גיל 75, טראמפ הוא בן 76.

דונלד טראמפ מייק פנס רפובליקנים בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד