כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לא להתקפלות"

אחרי שקרא לאמץ את מתווה הנשיא, דנון מבהיר: "אנחנו לא מעכבים"

ח"כ דני דנון מהליכוד שהיה חתום על המכתב המשותף של חכי"ם מהליכוד ומהמחנה הממלכתי אשר קרא לאמץ את מתווה הנשיא הכולל עצירת חקיקה, מבהיר את דבריו בפייסבוק: "כן להדברות, לא להתקפלות", כתב והוסיף: "אנחנו לא מעכבים אבל צריך לנסות לקיים שיח עם מי שמוכן לדבר"

אחרי שקרא לאמץ את מתווה הנשיא, דנון מבהיר: "אנחנו לא מעכבים"
דני דנון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ דני דנון (הליכוד) שקרא השבוע יחד עם ח"כ יולי אדלשטיין וחברי כנסת מהמחנה הממלכתי לחתור להידברות על הרפורמה המשפטית באמצעות אימוץ מתווה הנשיא הכולל עצירת החקיקה פרסם היום (שישי) פוסט נוסף בפייסבוק הקורא ללכת להידברות אבל בלי להזכיר תחת איזה מתווה. דנון הדגיש, "אנחנו לא מעכבים, אבל צריך לנסות לקיים שיח".

"חברי וחברותי למחנה הלאומי", כתב דנון, "כפי שאתם מכירים אותי עשרות שנים תמיד עמדתי בנחישות ובאומץ כדי להגן על עקרונות המחנה הלאומי וכך ייקרה גם בעתיד. בזמן הגירוש מגוש קטיף הובלתי את המאבק (בניגוד לאחרים שתמכו בגירוש או בחרו לשתוק). אני גאה שעמדתי מול הנהגת הליכוד דאז שנתנה יד למהלך המביש הזה. לכולנו צלקות עמוקות מהדורסנות של ימים קשים אלו שעברנו".

דנון הוסיף: "חשוב לי להבהיר מספר נקודות לפני שבת: אתחיל מהשורה התחתונה. אני תומך ברפורמה והרפורמה במערכת המשפט תעבור. קבלנו מנדט מהעם לתקן את מערכת המשפט וזה יקרה. אחרי 40 שנה הימין מתחיל באמת למשול".

לדברי דנון: "הימין מעולם לא באמת משל כי גם אחרי מהפך 77, השמאל מצא דרכים לרמוס את ערכי הרוב בכך שיידע לייצר לעצמו רוב במוקדי הכח שאינם נבחרים ובראשם בית המשפט העליון. היום אנחנו מחזירים את המדינה לעם ומתקנים עוול של שנים. אנחנו הופכים את ישראל לדמוקרטית ונאורה יותר. אנחנו מיישמים את הערכים שבשמם נבחרנו".

דנון טען: "יש לנו גיבוי ציבורי למהלך וזה הוכח בבחירות האחרונות. יש לנו רוב פרלמנטרי ברור שלא ייעלם ולכן אין לי שום חשש מהידברות עם אלו שמוכנים לשוחח עימנו".

עוד כתב דנון: "נכון, יש חלקים גדולים באופוזיציה שאין להם שום רצון להיכנס להדברות. המחאה וההפגנות משרתות אותם. מבחינתם שהמדינה תישרף, העיקר לנגח את הממשלה ולבסוף להפיל אותה. נכון, כשהם היו בשלטון ועשו מהלכים פי כמה יותר דרמטיים הם לא ספרו אותנו. לא דיברו איתנו ולא עסקו בהשלכות על אחדות העם.

נכון, באוסלו הם צפצפו עלינו, בגוש קטיף הם מנעו מאיתנו זכויות בסיסיות, עצרו נערות בנות 12, קראו לשבור למפגינים ידיים ורגליים. הם רמסו אותנו. נכון, הצביעות הזו מרתיחה. אבל אנחנו לא פה כדי לנקום. אנחנו פה כדי לתקן. נבחרנו כדי למשול, לא כדי להחזיר להם".

לסיום הבהיר: "אנחנו לא מתקפלים, אנחנו לא מעכבים אבל צריך לנסות לקיים שיח עם מי שמוכן לדבר. אפשר להגיע למתווה שיאפשר תיקון של מערכת המשפט ויהיה מוסכם על רוב מוחלט בעם. אפשר לקדם את העקרונות שלנו בצורה חכמה שקולה ואחראית. מתווה כזה יישאר פה לשנים ארוכות מאוד וישמור על אחדותנו כאומה".

דני דנון הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד