כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ברקע הדהירה לפצצה

"אייזנקוט תקף את נתניהו: "איפה מי שראה באיראן את משימת חייו"

ח"כ אייזנקוט תקף את רה"מ נתניהו ברקע הדיווחים על ההתקדמות של איראן בתוכנית הגרעין ואמר:" תוכנית הגרעין האירנית נמצאת במקום המתקדם ביותר והרע ביותר מבחינתנו". הוא הוסיף: "איפה נתניהו שראה בזה משימת חייו"

"אייזנקוט תקף את נתניהו: "איפה מי שראה באיראן את משימת חייו"
גדי אייזנקוט צילום: פלאש 90

הרמטכ״ל לשעבר ח"כ גדי איזנקוט, תקף היום (שישי) בכנס "המערכת הבטחונית בעידן של שינויים" את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: ״אירן במרחק שבועות מהגעה ל-90% העשרה. שואל איפה נתניהו שראה בזה משימת חייו. במקום אנחנו עוסקים במהפכה משטרית שיוצרת שסע עמוק, פוגעת בחוסן הלאומי. מה סדר העדיפויות?".

אייזנקוט הוסיף: "אני מכיר את המקום המרכזי שנתניהו נתן בעבר לגרעין האירני, אני שואל את עצמי אם הוא מבין את מה שאני מבין. אנחנו נמצאים בתקופה הנפיצה ביותר והמסוכנת ביותר ב- 20 השנים האחרונות ואולי יותר. תוכנית הגרעין האירנית נמצאת במקום המתקדם ביותר, והרע ביותר מבחינתנו. קרובה ל-90% אחוז העשרה. הברית האסטרטגית שהתהוותה בשנה האחרונה בין אירן לרוסיה מבשרת רע".

עוד אמר אייזנקוט: "כמו כן, נתניהו מכיר את המורכבות ביהודה ושומרון בעשרות השנים האחרונות. ההחלטה שלו על פיצול משרד הביטחון זו איוולת. הראשונים להיפגע יהיו המתיישבים וביטחון מדינת ישראל".

לדבריו, "השאלה היא מה סדר העדיפויות ומה דחוף לקדם. כשאני מסתכל חודשיים אחורה על הספק הממשלה, הצליחה לערער בצורה משמעותית את המצב הביטחוני, את המצב הכלכלי, את המציאות החברתית והמעמד הבין לאומי. חברה חפצת חיים צריכה לשאול את עצמה מה סדר העדיפות שלה כדי שנוכל להמשיך ולהבטיח את ביטחון המדינה", אמר.

גדי אייזנקוט הגרעין האיראני בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד