כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הח"כ מהליכוד מספר

בלי שיימינג: חבר האופוזיציה הובך מול חברי פרלמנט מחו"ל

נשאר בלי מילים: ח"כ דן אילוז מסיעת הליכוד פרסם פוסט לגבי פגישה שקיים בכנסת עם חברי פרלמנט מחו"ל וחבר כנסת מהאופוזיציה. בפגישה חבר האופוזיציה הובך כשגילה שהרפורמה המשפטית קיימת במדינות נוספות ונשאר בלי מילים

בלי שיימינג: חבר האופוזיציה הובך מול חברי פרלמנט מחו"ל
מחאה נגד הרפורמה צילום: גילי יערי, פלאש 90

‏חברי פרלמנט מחו"ל שביקשו לשמוע על הרפורמה המשפטית, ישבו בכנסת עם ח"כ דן אילוז מסיעת הליכוד, וחבר אופוזיציה, בפגישה התברר כי חברי הפרלמנט שחיים במדינה שיש לה את אותם חוקים שהקואליציה אצלינו מקדמת, הופתעו מההתנגדות לרפורמה המשפטית.

"ישבתי השבוע בפגישה עם חברי פרלמנט מאחת המדינות הליברליות ביותר בעולם על פי כל הדעות, עם אחד מבתי המשפט האקטיביסטיים ביותר" כתב ח"כ דן אילוז מסיעת הליכוד, "איתי ישב חבר אופוזיציה וחברי פרלמנט שביקשו לשמוע את דעותינו על הרפורמה המשפטית".

‏חבר האופוזיציה התחיל לנאום על הבעיות של הרפורמה, סופה של הדמוקרטיה, החרדה, וכו'. "נאום מפחיד, יש להגיד. ואז הגיע לפרטי ההתנגדות שלו" כתב ח"כ דן אילוז. חבר הכנסת ציטט את חבר האופוזיציה: "אתם מבינים?? הם רוצים שהדעה של היועץ המשפטי של משרדי ממשלה תהיה המלצה בלבד שהשר יוכל לעשות הפוך ממה שאומר היועץ המשפטי".

חברי הפרלמנט ענו: "אבל בית המשפט עדיין יוכל לשפוט את השר, נכון?" חבר האופוזיציה בלית ברירה ענה: "נכון, אבל הם יכתבו בתוך החוק שאפשר לא להקשיב ליועץ המשפטי של המשרד, זה הזוי". חברי הפרלמנט, בבלבול גדול, אמרו: "אבל זה המצב אצלנו. מה הבעיה?"

חבר האופוזיציה המשיך לנושא של מינוי שופטים: "ועכשיו פוליטיקאים יוכלו למנות שופטים! זה מה שהקואליציה רוצה זה מה שיהיה!" חברי הפרלמנט: "אבל הקואליציה מתחלפת. לפעמים זה הם, לפעמים זה אתם. זה יתאזן לפי מה שציבור בוחר". חבר האופוזיציה: "נכון אבל הקואליציה תקבע".

חברי פרלמנט: "גם זה המצב אצלנו". חבר האופוזיציה מיהר לנושא הבא: "ופסקת ההתגברות ברוב של 61".

חבר פרלמנט: "רגע מה? רוב מיוחד? לא כל רוב?" חבר האופוזיציה: "אבל אצלכם יש שני בתי פרלמנט! יש איזונים אחרים". ‏חבר הפרלמנט: "לא באמת. אי אפשר להגיד את זה ברצינות. הבית השני סמלי לחלוטין. אין לו כוח לכלום".

ח"כ דן אילוז, כתב בטוויטר: "בכל הדיבייט הקטן הזה ישבתי בשקט ופשוט הקשבתי. עם חיוך. אגב, חבר האופוזיציה הוא בעל השכלה וניסיון משפטי (לא אגיד יותר כי לא באתי לעשות שיימינג)".

הרפורמה המשפטית חבר פרלמנט אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד