כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הטענות להפרת ההסכם

נתניהו מזלזל בגפני שמשגר איום חריף

'דגל התורה' דורשת את כיבוד ההסכמים הקואליציוניים אך ראש המששלה נתניהו מתחמק | ב'דגל' מתדרכים כי יחריפו את המאבק ומשגרים איום מעל דפי העיתון המפלגתי

נתניהו מזלזל בגפני שמשגר איום חריף
גפני ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות ההתחייבות להשיב תשובה לטענות 'דגל התורה' על אי כיבוד ההסכמים והתעלמות מתקציבים שהתחייבו להעביר לנושא התחבורה ונושא הת"תים, נתניהו מתחמק מלהשיב לדגל התורה שמחריפים את הטון ונמצאים לפני מבחן קריטי.

ביום רביעי בשבוע שעבר התחייב ראש הממשלה בנימין נתניהו לחזור אל נציגי ׳דגל התורה׳ משה גפני ואורי מקלב עם פתרון לטענות שלהם להפרת ההסכם בחוסר התקצוב לת״תים ולתחבורה החרדית, אך עד לרגע זה טרם הגיעה תשובה.

בעקבות הזלזול של ראש הממשלה מהשותפה הבכירה ׳דגל התורה׳, ביום שישי שיגר גפני מעל לדפני ביטאון המפלגה ׳יתד נאמן׳ מסר מאיים, ברמז כי יתקע את התקציב בוועדת הכספים שבראשה הוא עומד, "ועדת הכספים צריכה לאשר את תקציב המדינה אני לא יושב שם סתם", אמר.

הערב (מוצאי שבת), ב׳דגל התורה׳ מנסים להלחיץ את נתניהו, ותדרכו עיתונאים כי הם לא ישתתפו בהצבעות השבוע עד למציאת פתרון לדרישות התקציביות שלהם. אלא שבכירים פוליטיים העריכו כי נוסף לאיומים בשבוע שעבר, גם השבוע ׳דגל התורה׳ תימנע ממשברים פוליטיים דרמטיים.

ביבי נתניהו משה גפני דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד