כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תורה וגדולה במקום אחד

הרה"ג רבי אהרן צבי אורגל זצ"ל נפטר מהמחלה

הרב הגאון רבי אהרן צבי אורגל זצ"ל מחשובי חסידי מכנובקא בעלזא הלך לעולמו במוצאי שבת קודש לאחר שחלה ל"ע במחלה הקשה והנוראה בחצי שנה האחרונה והוא בן 64. היה נדיב גדול שפיזר מהונו לצדקה

הרה"ג רבי אהרן צבי אורגל זצ"ל נפטר מהמחלה
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: מבית החולים שיבא בתל השומר הגיעה במוצאי שבת קודש הבשורה הקשה והמעציבה על פטירתו של הרב הגאון רבי אהרן צבי אורגל זצ"ל מחשובי חסידי מכנובקא בעלזא בבני ברק, לאחר שחלה ל"ע במחלה הקשה והוא בן 64 בפטירתו. 

המנוח זצ"ל נולד בשכונת גולדרס גרין בלונדון לאביו רבי נפתלי אורגל ז"ל, בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו שתחי' בתו של הרה"ח רבי מרדכי לודמיר ז"ל מחשובי חסידי באיאן בעל פרדס האתרוגים המפורסם 'אתרוגי לודמיר' שנפטר בכ"ו באלול תש"מ. 

רבי אהרן צבי זצ"ל שהתגורר ברחוב האדמו"ר מגור בבני ברק נודע כתלמיד חכם עצום, בעל צדקה גדול שפיזר הרבה ממון לצדקה, כמו כן היה מכניס אורחים ידוע. 

במשך שנים רבות ישב והגה בתורה בכולל 'בית דוד' ברחוב בן זכאי בבני ברק שם היה לאחד מחשובי האברכים הלמדנים בכולל. 

המנוח זצ"ל עם יבלחט"א האדמו"ר ממכנובקא בעלזא 

היה קשור בלו"נ לאדמו"ר ממכנובקא בעלזא והיה מחשובי החסידים היושבים ראשונה.  החסידים מספרים כי על ר' אהרן צבי נאמר 'תורה וגדולה במקום אחד', גם היה תלמיד חכם עצום וגם פיזר מהונו לצדקה. 

בחצי שנה האחרונה חלה ל"ע במחלה הקשה אך קיבל את ייסוריו באהבה ובדומיה. למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה במוצאי שבת קודש. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, חתנים ונכדים הממשיכים בדרכו, גיסו ח"כ משה שמעון רוט נציג חסידות צאנז בכנסת.

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת תצוה - זכור) בשעה 22:30 מביתו ברחוב האדמו"ר מגור 20 בבני ברק לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

מכנובקא בעלזא הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד