כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הביא את האיראנים כדוגמא

חתן פרס נובל באמירה מקוממת: "מפחד פחד מוות מהחרדים, חולבים את המדינה"

חתן פרס נובל בכימיה טוען כי הוא "פוחד פחד מוות מהחרדים". לדברי הפרופסור; "החרדים יושבים על העטינים וחולבים את מדינת ישראל"

חתן פרס נובל באמירה מקוממת: "מפחד פחד מוות מהחרדים, חולבים את המדינה"
אילוסטרציה. למצולמים ולישיבה אין קשר לכתבה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

חתן פרס נובל בכימיה פרופ' דן שכטמן אמר היום בפאנל בבאר שבע כי הוא "פוחד פחד מוות מהחרדים שיושבים על העטינים וחולבים את מדינת ישראל".
הוא הוסיף: "אני מזלזל בחרדים? אני מפחד מהם, אם הייתי מזלזל לא הייתי מדבר עליהם. אני מפחד פחד מוות מהחרדים. הם לוקחים את המדינה שלנו, הם אנטי-ציוניים. אני לא הופך את כולם למכלול אחד, הם יושבים בקואליציה".

עוד אמר: "מדינת ישראל הולכת בכיוון לא טוב. הזרם האנושי שמתרבה במהירות, ברוכי הילדים, אלה אנשים שהם נגד חינוך, השכלה ועבודה, ההשכלה אסורה אצלם, אין לימודי ליבה. חכמי ישראל בירושלים וערים אחרות אומרים לצעירים 'תלמדו גמרא'. מה אומרים האייתולות לאיראנים? לא אומרים להם ללמוד קוראן, אלא הנדסה. כמה מהנדסים יש בישראל? פחות מ-7,000. כמה באיראן? קרוב לרבע מיליון".

הוא התייחס להבטחה של ראש הממשלה למפלגות החרדיות לתקציבים: "זו טעות מתבקשת. כדמוקרטיה אנחנו נלך ונידרדר. היום עוד אפשר להקים קואליציה בלי חרדים, בעתיד זה יהיה בלתי אפשרי. עכשיו עוד אפשר לתקן את הדברים, ואני מקווה שהפוליטיקאים החכמים שיושבים בירושלים יצליחו להתגבר על התקלה הזו. אולי מישהו עם שכל יקום שם".

באר שבע חרדים איראן כימיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד