כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"לא יודע שמע ישראל"

הראשון לציון נגד הנשיא ברק: "אפיקורס, הממשיך של ביאליק"

הראשון לציון הגר"י יוסף תוקף הערב בחריפות בשיעורו השבועי את נשיא בית העליון לשעבר, אהרון ברק | לדברי הרב, השופטים הם ממשיכי דור ההשכלה ומטרתם להעביר על הדת | צפו

הראשון לציון נגד הנשיא ברק: "אפיקורס, הממשיך של ביאליק"
הגאון רבי יצחק יוסף בשיעורו צילום: דר וסוחרת

בשיעורו השבועי המתקיים מידי מוצאי שבת, יצא השבוע הראשון לציון הרב יצחק יוסף במתקפה חריפה כנגד נשיא בית משפט העליון לשעבר אהרון ברק, בהתייחס לראיון בו התבטא לאחרונה כי אינו מאמין באלוקים.

"אהרון ברק, אמר ברדיו בריש גלי שאין אלוקים, לא מאמין, שבאו להניח לו תפילין, הוא לא ידע להניח תפילין ובגיל 86 הוא לא יודע להגיד את הפסוק ׳שמע ישראל׳, זה יהודים ככה? אתה כופר", תקף הראשון לציון.

הרב הוסיף והסביר מעט את מערכות גוף האדם שהן חלק מפלאי הבריאה, ותהה, "מי עשה את כל הדברים האלה?, קצת תתבונן במעשה הבריאה, תאמין", תוך שהוא תוקף את שופטי בית המשפט העליון: "הם ממשיכי דור ההשכלה".

״מה שהיה פני 250 שנה״, אמר הראשון לציון, ״הם ממשיכי ביאליק וחבריו, העבירו מאות ואלפים מהדת״. בהמשך הוסיף הרב יוסף למתקפה והאשים את השופט לשעבר ברק שהיה מתערב בנושאי דת למרות שאומר כי אינו מאמין.

״נשיא בית המשפט העליון היה מתערב בנושאי דת בכל מיני בגצים, מה זה קשור אליך?״, תהה הרב, "בית משפט אמור לדון אם אדם עבר באדום או בנה בלי רישיון, מה אתה מתערב בענייני דת, מה אתה מתערב בחמץ בבתי חולים", תקף.

עוד הוסיף על הטענות בציבור, "אחר כך אומרים כפייה דתית, הוא עשה את הבאלגן ואז אומרים כפייה דתית. הוא התערב בזה ולכן אנחנו צריכים את החוק״, תוך שהוא חותם את דבריו: ״מה אתה מתערב? אתה לא יודע פסוק ׳שמע ישראל׳ בושה וחרפה״.

אהרון ברק הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד