י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עתירה קנטרנית

ראש המועצה החרדי: "חשוכים ופרימיטיביים - לא נכרע ולא נשתחווה"

עמותת 'ישראל חופשית' פנתה למועצת קרית יערים וביקשה מידע על אירועים בהפרדה. ראש המועצה רביץ העדיף להתעלם מגוף הבקשה ובמקום זאת תקף אותם בחריפות: "לא נכרע ולא נשתחווה" נמשיך בעוז ובגאון לשמור את דרך התורה"

ראש המועצה החרדי: "חשוכים ופרימיטיביים - לא נכרע ולא נשתחווה"
אילוסטרציה צילום: קובי הר צבי

ברוח ימי המלחמה בכל דבר שבקדושה, שיגרו אנשי עמותת 'ישראל חופשית' עתירה קנטרנית למועצת קרית יערים, בה הם מבקשים לפגוע באירועי התרבות המתקיימים בהפרדה על טהרת הקודש.

במכתב הבקשה הם דורשים לקבל מידע על כל האירועים שנערכו על טהרת הקודש בהפרדה, וכן את סך התקציבים שהוענקו לאירועים הנ"ל. כאשר מטרתם המוצהרת היא לצמצם ולהדיר את רגליהם של שומרי הדת והמסורת מאירועים ציבוריים.

ראש המועצה יצחק רביץ בחר להגיב להם בתקיפות וברוח הימים: "קיבלנו את מכתבכם הפטרוני בו אתם מנסים לכפות עלינו אורח חיים חילוני בניגוד לאמונתנו. לצערנו אתם אנשים חשוכים ופרימיטיבים המחזיקים בתפיסות עולם מיושנות ולדעתכם אתם רשאים לכפות על אחרים אורח חיים."

רביץ כותב: "הישוב קרית יערים הוא ישוב ש-100 אחוז מתושביו הינם חרדים, האירועים בישוב מתקיימים בהפרדה מוחלטת וכך זה ימשך גם בעתיד. הטרור הליברלי שאתם מפעילים לא ירשים אותנו, אנו דבוקים באמונתנו ונמשיך לקיים את מצוות התורה ללא חשש ופחד. אנו גאים באורח החיים השמרני שלנו ובכך שאנו מקיימים את צווי ה'. לא יעזרו לכם ניסיונות ההפחדה שלכם".

לקראת סיום כותב רביץ: "וברוח הימים נציין: "לא נכרע ולא נשתחווה" נמשיך בעוז ובגאון לשמור את דרך התורה".

לסיום בחר רביץ לצטט את דבריו של ראש הממשלה בדיון בכנסת בשבוע שעבר: "קם כאן דור חדש של ישראלים שלא מפחד. קם כאן דור חדש שלא מתרשם ממפגני הצביעות שלכם. הדור הזה נחוש להיאבק על הערכים שחשובים לו, ועל מקומו בהנהגת המדינה. הדור הזה גאה במי שהוא, ואני גאה בו. הדור הזה זוקף את קומתו, והוא לא ישלים יותר עם פטרונות והדרה".

ישראל חופשית יצחק רביץ אירועים בהפרדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד