כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מעמד התפילה המיוחד

מיוחד: צדיקי הדור יתכנסו ב"בית הקטן" באשמורת של יום הפורים

בעת רצון מיוחדת, זמן שבו התפילות מתקבלות באהבה וברצון, יתכנסו 13 צדיקי הדור בביתו של מרן עמוד הישועות הגר"ש גלאי שליט"א, ויקרעו אתה שמים במעמד תפילה מיוחד במינו • בהתאם לסדר התפילה שהנהיג מרן שר התורה זצ"ל, יתפללו הצדיקים לישועת הכלל והפרט • במרכז מעמד התפילה: שמותיהם של התורמים ל'קופת העיר' שיוזכרו לרצון ויתברכו על ידי כל הצדיקים המשתתפים במעמד

מיוחד: צדיקי הדור יתכנסו ב"בית הקטן" באשמורת של יום הפורים
הגר"ש גלאי במעונו צילום: Yaakov Naumi/Flash90

השכנים לא ישמעו כלום, משום שחדר הלימוד של מרן עמוד הישועות הגר"ש גלאי, סגור עם מחיצה מבודדת, במיוחד כדי שלימוד התורה והתפילות שלו לא יפריעו לשכנים.

העבירו עכשיו את שמותיכם לתפילה הנדירה באשמורת הבוקר בפורים>>>

אבל השמים ייקרעו מקול תפילותיהם של 13 צדיקי הדור שיתכנסו תחת קורת גג אחת, ויתפללו על פי הסדר המיוחד שתיקן מרן שר התורה זצ"ל בחיי חיותו, במיוחד עבור התורמים ל'קופת העיר'.

התפילה תתקיים בעת הרצון המיוחדת במינה: אשמורת הבוקר של יום הפורים, זמן שבו לפי חכמי הנסתר, פתוחים שערי תפילה באהבה וברצון והתפילות נשמעות ביתר שאת, יותר משאר ימות השנה.

המעמד יתקיים בראשותו של מרן הגר"ש גלאי שליט"א שיארח את 12 צדיקי הדור: מרן הגר"ש שטיינמן שליט"א, מרן הגר"ז ברלין שליט"א, מרן הגר"מ בן שמעון שליט"א, מרן הגר"א בידרמן שליט"א, מרן הגר"נ זוכובסקי שליט"א, מרן הגר"י אונגרישר שליט"א, מרן הגרח"י משקובסקי שליט"א, מרן הגרי"א דינר שליט"א, מרן הגר"א גרבוז שליט"א, מרן הגרא"ד אפשטיין שליט"א, מרן הגרי"ש קניבסקי שליט"א, , ומרן הגר"י פשהוף שליט"א שיעתירו בצוותא על תורמי 'קופת העיר'.

את סדר התפילה קיבל מרן הגר"ש גלאי בפרוטרוט מפיו מורו ורבו, מרן שר התורה רשכבה"ג הגר"ח קנייבסקי זיע"א.

המעמד המיוחד מהווה הזדמנות נדירה להוושע בס"ד למעלה מדרך הטבע ביום הגדול והקדוש יום הפורים, בעת הרצון הנדירה של פורים באשמורת הבוקר, בצירוף הזכות של תורמי 'קופת העיר' להשתתף במעמסה העצומה להאכיל את רבבות הנפשות המצפות לכך בימי הפורים, ויסייעו להביא אור לבתיהם החשוכים.

העבירו עכשיו את שמותיכם לתפילה הנדירה באשמורת הבוקר בפורים>>>

הרב שמעון גלאי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד