י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
לא חום ולא שחור

ראשי הקהילה פנו בבקשה לתושבים: לא להתחפש באופן פוגעני

ראש מחוז האקני בלונדון האחראי על סטמפורד היל, פנה במכתב לתושבים החרדים וביקש מהם שלא להתחפש באופן שיפגע באוכלוסיות אחרות. "לא לצבוע את הפנים בחום ולא בשחור, זה מאוד פוגע בקהילה השחורה", כתב | בנוסף ביקשו מהקהילה שלא לתלות בובת המן

ראשי הקהילה פנו בבקשה לתושבים: לא להתחפש באופן פוגעני
שוקי לרר

עסקנים וראשי קהילות בלונדון מבקשים מהתושבים שלא להתחפש לדמויות בצבע שחור או חום, ולא לתלות בובת המן. במכתב שפרסמו נאמר: "נא לחגוג את פורים בצורה הכי שמחה תוך התחשבות באחרים".

"מאוד חשוב להקפיד על ההוראות הבאים כדי שנוכל לעשות קידוש השם. אנחנו תמיד צריכים לחשוב על קהילות אחרות ולהתחפש לדברים שלא יפגעו בקהילות אחרות, הכוונה לא להתחפש למשהו שיכול לפגוע באוכלוסייה השחורה, לא לצבוע את הפנים בחום ולא בשחור, זה מאוד פוגע בקהילה השחורה".

לגבי תליית המן נאמר: "קבוצות גזעניות בעבר השתמשו בבובות לפגוע באנשים, כולל תליית בובות עם דמויות שחורות, רוב השכנים שלנו לא יודעים את ההיסטוריה של המן ומה שנוגע לתליית המן ועשרת ילדיו".

הנהגים התבקשו להקפיד על נהיגה בטוחה: "לא לשתות ולנהוג, זה מסוכן וזה לא חוקי, אנא הקפידו לא להגביה את המוזיקה בווליום שיפריע לשכנים, הרחובות לא יסגרו ולכן סעו בזהירות. תזכירו לילדים שלכם לא לצאת דרך מכוניות חונות, כי נהגים שנוסעים בכביש לא יכולים לראות אותם. תזכרו שאצל תושבי סטמפורד היל והסביבה, הימים האלו רגילים לחלוטין התנהגו בהתאם".

גם פיליפ גלנוויל ראש מחוז האקני האחראי על סטמפורד היל והסביבה, פנה גם הוא במכתב לתושבים החרדים וביקש לא להתחפש באופן שיפגע באוכלוסיות אחרות.

ראש המחוז גם פנה לנהגים החרדים וביקש לא לנהוג לאחר שתיית אלכוהול, וביקש גם להזהיר את הילדים בכבישים, ולזכור שזהו יום רגיל לחלוטין לתושבים הלא-יהודים.

פורים לונדון תחפושות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}