י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בנק הפועלים במפגש עם עסקני הקהילות התורניות באופקים

בפגישות נטלו חלק הרב ישראל יוליס, הרב ישראל שוורץ, הרב דוד זריצקי מנהל ישיבת תפרח ועמותות חסד, הרב אשר זריצקי והרב אלעזר פינדר עוזר ומנהל לשכת סגן ראש העיר

בנק הפועלים במפגש עם עסקני הקהילות התורניות באופקים
פועלים - מפגש עם עסקני הקהילות צילום: יח"צ

ר' ישראל דקלבוים, מנהל פעילות בנק הפועלים במגזר החרדי, קיים סידרת פגישות עם עסקנים בולטים של הקהילות התורניות באופקים. העסקנים סיקרו את פעילותם של הקהילות התורניות במקום, מצבם של מוסדות התורה והחינוך ואת הצרכים של הציבור התורני. באופקים מתגוררות מאות משפחות של בני תורה הלומדים בכוללים בעיר ומותירים את רישומם החיובי על כלל תושבי העיר. בדבריהם הדגישו כי באופקים קיימים יחסי כבוד בין האוכלוסיות השונות.

 מנהלת סניף בנק הפועלים במקום גב' ר. ברדה הדגישה את הנגשת השירותים הבנקאיים לכלל תושבי העיר ובכלל זה המגזר החרדי. רבים מתושבי העיר החרדיים ומוסדות התורה נמנים על לקוחות הבנק וזוכים לשרות אישי ומקצועי. עסקני הקהילות העלו על נס והודו על היחס הראוי שמעניק להם הסניף המקומי של בנק הפועלים. על עובדי הסניף המקצועיים נמנים עובדים שומרי תו"מ.

 הרב אברהם דייטש, סגן ומ"מ ראש העיר ציין כי אופקים מצויה בעיצומו של תהליך צמיחה ותנופת בניה. מתוכננות מאות יחידות דיור עבור זוגות צעירים ומשפרי דיור בשכונה חרדית חדשה. מוסדות החינוך התורני, החל ממעונות יום, תלמודי תורה, בתי ספר יסודיים, סמינרים לבנות, בתי מדרש לאברכים, ארגוני חסד ועזרה הדדית – כל אלה מהווים מוקד משיכה לעיר.  בפגישות נטלו חלק הרב ישראל יוליס, הרב ישראל שוורץ, הרב דוד זריצקי מנהל ישיבת תפרח ועמותות חסד, הרב אשר זריצקי והרב אלעזר פינדר עוזר ומנהל לשכת סגן ראש העיר.

בנק פועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד