י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עיצוב מדליק

"משדרג את השהות בבית": הכירו את הטרנד החם של עולם הריהוט

בחנות 'כסא נדנדה' מספקים מגוון ענק של "ריהוט פנאי" המשרה אווירה טובה בבית ומעצב לנו חוויה משפחתית קסומה • כעת הם יוצאים במגוון מבצעים על הטרנדים הכי חמים של עולם הריהוט • "הריהוט שלנו משלב עיצוב מדליק עם נגיעות עיצוביות נוסטלגיות, לצד חיבוק אוהב ממעצבי הרהיטים אשר שייכו אותם לתקופה המודרנית שלנו"

"משדרג את השהות בבית": הכירו את הטרנד החם של עולם הריהוט
ערסל לגינה צילום: מתוך אתר החברה

כמעט לכולנו צרוב בזיכרון איזשהו כסא נדנדה המהווה חלק מהעבר הנוסטלגי שלנו. בבית של ההורים, של הסבא והסבתא או של הדודים. אולם מתברר שפריט ריהוט זה אינו נחלת העבר כלל וכי הוא הפך לטרנד החם של עולם הריהוט העכשווי.

אחת מחנויות הדגל המרכזיות שאחראיות להפצת הבשורה האופנתית, הינה 'כסא נדנדה' אשר מספקת מבחר רחב של רהיטים, בתוכם גם מגוון גדול במיוחד של כסאות נדנדה, בשלל צבעים, סוגים ובמחירים שוברי שוק.

לחצו כאן ותהנו מפריטי ריהוט איכותיים במחירים מנצחים>>

"כסאות נדנדה לגינה או למרפסת הם מסוג הרהיטים שאף פעם לא נמאס מהם ותמיד נשמח שיהיו בבית", משתף אותנו בן מנהל החנות. "לאחר תקופה שקטה שנעלמו לנו מהנוף, חזרו אלינו כסאות הנדנדה והפעם בכדי להישאר, הם נמצאים בכל מקום, בין אם בבתים, בגינות, בחצרות ובין אם במסעדות, משרדים. כסאות נדנדה הפכו לחלק משילוב עיצובי מדליק, איכותי, שמוסיף נגיעות עיצוביות נוסטלגיות, לצד חיבוק אוהב ממעצבי הרהיטים השונים אשר שייכו אותם לתקופה המודרנית שלנו. תמיד הם באופנה ותמיד מוסיפים את הטאצ' הייחודי שלהם במקום בו הם מונחים".

בן מגדיר את הריהוט המשווק בחנותו כ"ריהוט פנאי", כזה שלא נועד רק לעיצוב הבית ולשדרוג הנראות, אלא כזה שמשדרג גם את השהות בבית ואת חווית המגורים שלנו. "יש אצלנו מגוון אדיר של ריהוט שמעצב את החוויה שלנו כמשפחה ומקנה תחושה של 'בית'. זה כולל ריהוט גן, כסאות בר, ערסלים, כורסאות הנקה, כורסאות מעוצבות ועוד".


כסא נדנדה מעוצב • מתוך אתר החברה

בן מספק גם מספר תובנות מעניינות לגבי יעילותם של כסאות נדנדה ובכללם גם כסאות הנקה. "כסאות נדנדה הם פתרון נהדר לכל מי שמחפש פעילות מרגיעה ומשרה נוחות לגוף. הם מתאימים לכל גיל ולכל סוגי האנשים ונחשבים לכלי מעולה להפחתת רמת החרדה והמתח, להקלה על כאבי גב, שיפור זרימת הדם והם מספקים למשתמשים תחושת נוחות ורוגע". באשר לכסאות הנקה הוא אומר "למעשה כורסת הנקה היא מוצר שהופך את ההנקה לנוחה ובטוחה עבור האם וחשוב מכך גם לילד. זה מסייע ליציבות ומספק עבורו את התנוחה האופטימלית להנקה".

נמצאים בעבודה כל היום מול המחשב? מסתבר כי כסאות נדנדה מסייעים אף להפגת לחצים ולשיפור יכולות הריכוז שלנו. "השימוש בכיסאות נדנדה יכול להיות מועיל לכל אדם שמתקשה להתרכז בזמן עבודה ארוכה במחשב או במשרד. הם מספקים למשתמש פעילות מתחלפת של נדנודים עדינים וכך מסייעים לו להתרכז ולהיות יותר יציב".

חברת כסא נדנדה צברה מוניטין אדיר בשנים אחרונות, בשל האיכות והשירות הבלתי מתפשרים והמחירים השווים לכל כיס ונהנית מהמלצות חמות של הרוכשים בחנות: "שירות מהיר ואדיב. עשו מעל ומעבר כדי להביא את המוצר שקניתי בזמן. שירות מעולה החל מהמענה הטלפוני ועד לקבלת המוצר" מעידה סיגל, אחת מלקוחות החברה. "אדיב, נחמד ומקצועי! ממליץ בחום" משתף לקוח מרוצה נוסף בשם יונתן. התגובות החיוביות מגיעות מכל עבר ומספרות את הסיפור של "כסא נדנדה", אשר הפכה לשם דבר בקרב קהל לקוחותיה הרחב, עם מקצועיות ואדיבות יוצאי דופן.

כעת החברה יוצאת במגוון ענק של מבצעים על מוצרי החנות, עם עשרות אחוזי הנחה על מבחר רהיטים שיהפכו את השהות שלכם בבית לנעימה יותר ויעניקו חוויה לכל המשפחה.

כסא נדנדה מספקים שירות משלוחים למגוון אזורים. מהרו להזמין, המבצעים לזמן מוגבל.

לחצו כאן ותהנו מפריטי ריהוט איכותיים במחירים מנצחים>>

ריהוט גן ריהוט לבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד