ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

לקבל צל מתי שצריך עם גזיבו

אמצעי צל בקיץ הוא דבר מאוד חשוב, במיוחד בישראל שהשמש חזקה מאוד, לפעמים עד כדי כך שפשוט לא נעים לשהות בחוץ. אפשר לומר שאנו זקוקים לצל כמעט בכל מקום, בין אם זה בבית ובין אם מדובר בצל במקומות שאנו נהנים בהם בחוץ. כיום הפתרון הטוב ביותר ליצירת צל בכל מקום שתרצו הוא גזיבו. איפה ניתן להציב גזיבו ולמה הוא כדאי מאוד? על כך נדבר במאמר הבא

לקבל צל מתי שצריך עם גזיבו
הצללה של גזיבו צילום: איזי גזיבו

גזיבו כאשר יוצאים לים

כאשר אתם יוצאים לים, השמש מאוד חזקה ולפעמים ממש לא נעים לשבת בחול. אפשר להימנע בקלות מהשמש הקופחת באמצעות גזיבו לים. זהו גזיבו שמותאם למזג האוויר החם. הוא רחב מאוד, עמיד למים ושמש חזקה וקל מאוד להקמה וקיפול.

גזיבו במרפסת שאינה מקורה

יש לכם מרפסת בדירה? המרפסת אינה מקורה ואין בה מקור צל? אתם רוצים שיהיה לכם מקור צל רק בימים שצריך? גזיבו מתקפל הוא התשובה עבורכם. הוא מעוצב, מתאים לסגנונות עיצוב שונים של הבית, ניתן להקמה מהירה וקיפול למחסן בעת הצורך. אפשר לומר שזהו פתרון נהדר עבורכם. כמו כן, אם זו דירה שכורה ואתם צפויים לעבור לדירה אחרת, הגזיבו פשוט עובר אתכם, בניגוד לפרגולות שהינן קבועות ופירוק שלהן אומר להרוס מקור צל ששילמתם עליו כסף רב.

למידע נוסף בקרו באתר איזי גזיבו: https://easygazebo.co.il

הצללה של גזיבו • איזי גזיבו

גזיבו בחצר הבית

יש לכם חצר בבית? אתם רוצים להפוך אותה לשמישה? גזיבו הוא הפתרון המושלם עבורכם. את הגזיבו תוכלו להקים בכל מקום בחצר. כמו כן, ניתן להזיז אותו בכל פעם לכל מקום שתרצו. הוא משתלב נהדר בחצר, ניתן לרכוש אותו בגדלים שונים, הוא מתקפל מתי שרק תרצו ואפשר לשדרג אותו כפתרון קירוי עם קירות עבור החורף.

גזיבו בפארק

יש לכם פארק ליד הבית, אך לא חשבו שם על מקורות צל טובים? הורידו יחד אתכם את הגזיבו שלכם וצרו לכם צל באזור הפיקניק. זה פתרון מושלם עם ילדים. אפשר לרדת מהבית, להקים את הגזיבו, להניח מחצלת ולהנות מאחר צהריים ממש כיפי ומוצל בפארק הסמוך אליכם.

גזיבו לקמפינג

יוצאים לקמפינג? אין יותר טוב מאוהל שיש לו גם מרפסת מוצלת. הקימו את הגזיבו ליד האוהל או בסמוך לאזור האוכל ותוכלו להנות ממקום מוצל למשך כל ימי הקמפינג. בסיום הטיול, תארזו אותו חזרה לאוטו בקלות והוא יהיה מוכן עבורכם לטיול הבא. הגזיבו הוא מצרך חשוב אצל כל משפחה שאוהבת לטייל.

קמפינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד