כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אהוב על כולם

רופא הילדים ומתנדב ארגון הצלה הלך לעולמו

רופא ילדים ומתנדב הצלה וותיק בניו יורק, הלך לעולמו בגיל 62. הנפטר היה אחד ממייסדי סניף הצלה ב'ווסט סייד' ניו יורק. הוא היה מרצה במשך שנים רבות עבור ארגון הצלה בשכונות רבות. "היה רופא מסור ורחום שהקדיש את חייו לעזרה לזולת"

רופא הילדים ומתנדב ארגון הצלה הלך לעולמו
הלווית מתנדב הצלה צילום: Yeshiva World News

מתנדב הצלה וותיק, ד"ר רוברט ואן אמרונגן ז"ל (איתמר צבי) הלך לעולמו בגיל 62. הנפטר היה מוכר לרבים כ"ד"ר ואן", היה אחד ממייסדי סניף הצלה ב'ווסט סייד' ניו יורק, לפני כ-25 שנה הוא עבר לוודמיר, שם הצטרף להצלה באזור בו התגורר. הוא עבד שנים רבות בחדר מיון ילדים בבית החולים, ולאחר מכן ניהל טיפול נמרץ בפייב טאונס ניו יורק, כך דיווח אתר Yeshiva World News.

הוא היה אדם אהוד, והיה מורה דרך להרבה חובשים ופראמדיקים צעירים של הצלה, רבים ראו בו דוגמא והיה מעורר השראה, הוא היה מרצה במשך שנים רבות עבור ארגון הצלה בשכונות רבות, בנושאי מקרי חירום לילדים. הוא שימש גם כמנהל הרפואי של מחנה 'שמחה ספיישל', והיה אהוב על ידי החניכים והצוות כאחד.

מטעם מחנה 'שמחה' נמסר: "ד"ר ואן היה רופא מסור ורחום שהקדיש את חייו לעזרה לזולת. הוא היה חלק בלתי נפרד ממחנה שמחה ספיישל, ותרומתו למחנה תמיד תיזכר. ד"ר ואן סייע בהובלת התכנית הרפואית המיוחדת למחנה שמחה מאז הקמתה בשנת 2001. טוב לבו, חמימותו, חוש ההומור והתנהגותו העדינה היו מקור השראה לכל מי שהכיר אותו, ואובדנו יורגש עמוקות על ידי כל משפחת שמחה".

הוא נפטר ביום שבת האחרון לאחר שסבל ממחלה. הלוויתו התקיימה ביום ראשון בבוקר, והשתתפו בה מאות חברים אבלים, בני משפחה ומאות מאנשי הצלה.

יהי זכרו ברוך.

מתנדב הצלה רופא ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד