ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

סיפור הצלחה: הלונה פארק של בני ברק

ביוזמה ייחודית של עיריית בני ברק, הופעל לונה פארק לילדים במהלך חופשת בין הזמנים • רבבות ביקרו ונהנו

אילוסטרציה. צילום: אלישמע סנדמן
אילוסטרציה. צילום: אלישמע סנדמן

הצלחה ללונה פארק אותו יזמה וארגנה מחלקת התרבות של עיריית בני ברק להנאת תושבי העיר.

במהלך ימי בין הזמנים, כחלק מפעילות רחבה של עיריית בני ברק שהציעה לתושבי העיר אירועי תרבות ופנאי, הפעילה עיריית בני ברק בראשות הרב חנוך זייברט לטובת ילדי העיר והוריהם לונה פארק אטרקטיבי.

הלונה פארק שהותאם במיוחד לגילאים השונים הציע אטרקציות רבות לכל ילדי המשפחה: ספינת פיראטים, קרוסלה חשמלית, רכבת לגיל הרך, סימולטור חדשני, מתחם אופני קארטינג, קיר טיפוס, מגוון מתנפחים, ופינת ליטוף חוויתית.

עובדי מחלקת התרבות של עיריית בני ברק ובראשם הרב שלמה קוסטליץ- מחזיק תיק התרבות, מנהל המחלקה הרב יעקב רוזן העושה את מלאכתו בחכמה ובכשרון כשלצידו מסייעת המזכירה המסורה הגברת ליזרוביץ, לא חסכו מאמץ ומחשבה - אף מחוץ לקופסא כדי שהילדים והוריהם יוכלו לחוות ולהפיק את המיטב משפע הפעילויות שנערכו במקום על אף החום הכבד המאפיין ימים אלו.

עיריית בני ברק היא הראשונה והיחידה שהרימה את הכפפה ודאגה לפתרון קריר ומשיב נפש.

ביוזמתו של הרב יעקב רוזן הוקם הלונה פארק בתוך מתחם ממוזג ורחב ידיים, עם מקומות ישיבה נוחים להורים הצופים אל המתקנים ואל הילדים המשחקים. מעל מספר מתקנים שהוצבו מחוץ לאולם התקינה העירייה סוככי הצללה מיוחדים כדי להנעים את השהות במקום. העובדה שרוב הפעילות נערכה במקום מקורה וממוזג אפשרה את הפעלת הלונה פארק לאורך כל שעות היום ולא רק בשעות הערב וסיפקה תעסוקה מצוינת גם בשעות שלא ניתן לצאת החוצה בשל מזג האוויר החם והשמש היוקדת.

להקמת הלונה פארק קדמו חודשים של מחשבה ותכנון כדי לאפשר לתושבי העיר- רבים ככל שניתן ליהנות בצורה המקסימלית במחיר השווה לכל נפש. מנהל מחלקת התרבות הרב יעקב רוזן שם דגש מיוחד על הסדר והארגון, כדי שכל ילד המגיע למקום יוכל לשחק כמה שיותר ולהמתין בתורים כמה שפחות.

ואכן במהלך שני ימי הפעילות הגיעו למקום אלפי תושבים – מעל ומעבר לכל התחזיות, אך יחד עם זאת הסדר המופתי ששרר במקום העניק לכל אחד הזדמנות ליהנות ולבלות כשלסיום חולקו על ידי העירייה קרחונים מרעננים שהותירו אצל המשתתפים טעם מתוק בפה.

ילדים והורים יצאו לאחר שעות של פעילות משחררת, קרירה ומהנה כשהם מודים מכל הלב לעיריית בני ברק על הפעילות המקסימה והירידה לפרטים הקטנים שהפכו את האירוע לסיפור של הצלחה.
לונה פארק תושבים חופש בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד