י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במסגרת הסכם פשרה

צעירה חרדית נפגעה מאוטובוס וזה הסכום שתקבל

נהג אוטובוס התנגש קלות מאחור ברכבה של צעירה חרדית עת שנהגה באיטיות בפקק בירושלים. היא תפוצה, במסגרת פשרה, ב-35 אלף שקלים | כל הפרטים

צעירה חרדית נפגעה מאוטובוס וזה הסכום שתקבל
עומס תנועה. אילוסטרציה צילום: מאיר וקנין, פלאש 90

זה קרה לפני שנה בחודש מרץ, כאשר צעירה חרדית, בת 27 מירושלים, נהגה ברכבה באיטיות, בתוך פקק שהתפתח ברחבי העיר. לפתע, אוטובוס שנסע בצמוד אליה ומאחוריה, התנגש בה קלות מאחור.

הצעירה הוטחה קדימה, נבלמה על ידי חגורת הבטיחות, התעשתה ויצאה מרכבה לשם אומדן הנזק ונטילת פרטים מנהג האוטובוס.

לדבריה, מכיוון שלא חשה בפגיעה ממשית כלשהי, וכאביה היו קלים, היא החליטה להמשיך בשגרת יומה העמוסה, ולא להתפנות לבדיקות רפואיות. אלא שלמחרת התאונה, כאביה התעצמו והיא פנתה לקופת החולים לקבלת טיפול.

בתביעה, אותה הגיש עו"ד איתמר בן עמי, בשם הצעירה, נגד חברת הביטוח 'שומרה', שביטחה את רכבה בביטוח חובה, נטען, כי מאז התאונה היא החלה סובלת מכאבים בגב התחתון ובצוואר, כאבי ראש, סחרחורות, קשיי ריכוז, בחילות והקאות.

עורך הדין איתמר בן עמי. צילום: יונית שילר.

עוד נטען, כי בשל הפגיעה בתאונה התקשתה התובעת לבצע את עבודתה כמנהלת חשבונות וכיועצת משכנתאות, שכן עבודה זו הצריכה ממנה ריכוז רב ונסיעות רבות ממקום למקום, על מנת להיפגש עם לקוחות. לפיכך, כנטען, נאלצה התובעת להיעדר רבות מעבודתה.

עו"ד בן עמי הוסיף וטען בתביעה, כי עקב התאונה נגרמו לתובעת הפסדי שכר וכן הוצאות עבור טיפולים רפואיים, משככי כאבים ונסיעות.

בחלוף זמן קצר ממועד הגשת התביעה, ועוד בטרם מינה בית המשפט מומחה רפואי מטעמו, הגיעו הצדדים להסדר פשרה, לפיו חברת הביטוח 'שומרה' תפצה את התובעת ב-35 אלף שקלים.

לדברי עו"ד בן עמי, ההסדר הכספי בין הצדדים נובע מכך שהצעירה לא נותרה עם מגבלות בריאותיות כלשהן כתוצאה מהתאונה, ומשקלל בתוכו מצד אחד את הכנסתה הצנועה, ומנגד, את הכאב והסבל המשמעותיים שמהם סבלה לאורך חודשים מעת קרות התאונה.

בית משפט השלום בבת ים אישר לאחרונה את הסדר הפשרה ונתן לו תוקף של פסק דין.

תאונת דרכים תאונת אוטובוס צעירה חרדית נהגת חרדית תביעת פיצויים הסכם פשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד