ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
נחשף לחומרי המודיעין

בן גביר: "יש מפגינים שמתכננים את הרצח הבא"

השר לביטחון לאומי התייחס למפגינים נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום". בן גביר הוסיף: "יש מתוך המפגינים אנשים שמתכננים את הרצח הבא"

בן גביר: "יש מפגינים שמתכננים את הרצח הבא"
איתמר בן גביר צילום: ren Ben Hakoon/Flash90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס הבוקר (שני) למפגינים נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "אסור להכליל, רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא, שאומרים שצריך להרוג את בן גביר, את שרה נתניהו, לרצוח את בנימין נתניהו. אני רואה את חומרי המודיעין". את הדברים אמר בריאיון לכאן רשת ב'.

לדברי בן גביר: "זה אמנם בשוליים, וטוב שזה שם, אבל יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום. זכות המפגינים להפגין, מותר להם לצעוק. אבל הם עושים טעות כשהם מחבקים אותם. אסור לחבק אנרכיסטים. אני מקשיב לאלה שצועקים מדם ליבם. אבל לא לאלה שצועקים 'בן גביר מת' ואלה שרוצים לעשות לינץ' בשרה, אלה שמרימים יד".

עוד אמר בן גביר: "תדמיין שבמספרה לא הייתה שרה נתניהו. הייתה ליהיא לפיד או גילת בנט, שנינו יודעים שההתייחסות הייתה שונה. מותר להם לצעוק - אסור להם לצור על מספרה. זה אמנם בשוליים אבל אני אומר לך שאני רואה חומרי מודיעין ויש מזמן אנרכיסטים מהשמאל שעברו את הקו האדום - וצריך גם לטפל בהם".

גורם בכיר במשטרה הגיב לדברי השר וסתר אותם: "אנחנו לא מכירים מודיעין על איום של מפגינים לרצוח את ראש הממשלה ואת השר לביטחון לאומי. גם גופי מודיעין אחרים (שב"כ) לא מכירים איום כזה, אין דבר כזה".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השיב לדבריו: "אני נדהם נוכח תדרוכים של גורמים עלומים במשטרה, מתכחשים לאזהרות המודיעיניות החמורות שמונחות על שולחננו יום יום ובאות לידי ביטוי גם בהגברת האבטחה על נציגי ציבור ספציפיים. יש לנקות כל פוליטיזציה מעבודת המשטרה המקצועית, ראינו למה הדבר גורם בחיל האוויר".

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב: "קודם ליצן הטיקטוק המציא שהוא מסתכל במסכים ונותן הנחיות, הבוקר הוא כבר התחיל להמציא ״חומרי מודיעין״ שאינם קיימים. זה לא רק מגוחך, זה גם מסוכן".

שר הביטחון לשעבר בני גנץ הגיב וקרא לנתניהו "לפטר את בן גביר לפני שיהיה מאוחר מדי". לדבריו, "מי שעסק בעבר בטרור במקום להתגייס, עושה דה-לגיטימציה למפגינים הפטריוטים. בן גביר והמסיתים הם הדלק של הסרבנות".

מובילי המאבק נגד הדיקטטורה הגיבו: "בן גביר ממשיך במסע השקרים וההסתה שלו נגד המילואימניקים, הייטקיסטים, הרופאים, הסטודנטים ומאות אלפי נאמני הדמוקרטיה ומנסה לצייר אותם כרוצחים. אין פינה אפלה ושקר שהמורשע הסדרתי בהסתה לטרור לא ייכנס אליה. קוראים לראש הממשלה לפטר אותו לאלתר מתפקידו".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר חזר על דבריו וכתב בחשבון הטוויטר: "בניגוד ליוצרי קמפיין מלחמת האחים, שפיכות דמים, סרבנות לצה"ל, ו-BDS נגד המדינה, אני קורא דו"חות מודיעין ומקבל הערכות מצב שוטפות. החשש משפיכות דמים הוא ממשי. ההנהגה חסרת האחריות משמאל, איבדה את הצפון".

 

איתמר בן גביר רצח בנימין נתניהו שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד