כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פשרה או התקפלות

משבר מירון: ההתרעה של המשנה שתקשה על החלפת מפיק להילולה

משבר מירון הגיע אמש לסיומו לאחר שעוגנו הסמכויות בידי פרוש. עם זאת, ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשנה ליועמ"שית התריעה כי כל שינוי בחוזה מול המפיק עלול לגרור תביעות נגד המדינה. כזכור, במכתב ההתפטרות "מנסים לכפות עלי לקבל מפיק שנבחר ללא ידיעתי"

משבר מירון: ההתרעה של המשנה שתקשה על החלפת מפיק להילולה
פרוש במירון צילום: David Cohen/FLASH90

משבר הסמכויות מול השר מאיר פרוש נפתר אמש (ראשון) במהלך ישיבת הממשלה לאחר שעוגנו כל הסמכויות על הפקת אירועי ההילולה במירון בידי פרוש, ובידי הפרויקטור שמונה מטעמו.

השר פרוש מיהר לברך ובסביבתו התהלכו אמש תחת אווירה של מנצחים, אלא של'בחדרי חרדים' נודע, כי מאחורי הקלעים, במהלך ישיבת הממשלה, הובהר לפרוש כי למרות הרצון של השר ואנשיו להחליף את המפיק קיימת בעיה משפטית להחליף אותו.

את המגבלה הציגה המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, לענייני משפט אזרחי, כרמית יוליס, שהתריעה במהלך הישיבה כי כל שינוי בחוזה מול המפיק  עלול לגרור תביעות נגד המדינה שיובילו לעלויות גדולות. השר פרוש ניסה להרגיע והבהיר בפני שרי הממשלה כי הכל ייעשה על פי החוק.

משמעות הדבר הוא שלמרות שבסביבת פרוש מציגים את עיגון הסמכויות כהישג, המפיק יישאר אותו מפיק. כזכור, במכתב ההתפטרות זעם פרוש בין היתר כי, "מנסים לכפות עלי לקבל מפיק שנבחר ללא ידיעתי".

עוד נאמר לשר פרוש בישיבת הממשלה, כי הוא צריך לקחת בחשבון, הוצאות שכבר היו למפיק או סיכומים מול ספקים שאנשי פרוש ירצו להחליף.

 

מאיר פרוש הילולת הרשב''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד