כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ונחתום בטבעת המלך

מעמד נדיר במעון הגר"מ שטרנבוך למען מעוכבי השידוך

ונחתום בטבעת המלך! – הזכרת שמות משתתפי מעמד הזעקה של 'רינה של תורה' עם צאת ימי הפורים במעונו של פוסק הדור שר התורה מרן הגר"מ שטרנבוך שליט"א • צומו עלי לילה ויום - שומרי משמרת רינה של תורה, ילמדו בתענית דיבור לישועת המצפים לזיווג הגון – משך כל שעות הפורים, לילה ויום לילה ויום! • להודיע שכל קוויך לא יבושו!

מעמד נדיר במעון הגר"מ שטרנבוך למען מעוכבי השידוך
מעמד תפילת רינה של תורה צילום: יח"צ

בשנה זו, בהוראת ובקשת מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א לראשי הכוללים ‘רינה של תורה’, וכדי לא לבטל לריק אף רגע אחד מרגעי ימי הפורים שלא יסולאו בפז, יקיימו לומדי 'רינה של תורה' מתכונת מיוחדת שבמסגרתה משמרות של עמלי תורה מופלגים מבחירי לומדי ‘רינה של תורה’, ישבו ויעסקו בלהט ריתחא דאורייתא סביב השעון, החל ממעמד הזעקה בליל פורים דפרזים ב’לדרמן’ בית מדרשו של מרן איש האלוקים רבינו שר התורה זצוק"ל שהנחילנו וציוונו כסדר הזה, ועד למעמד נעילה נורא הוד, שיתקיים בהיכלו ובראשותו של פוסק הדור שר התורה מרן הגאון האדיר רבי משה שטרנבוך שליט"א בשושן פורים.

לחצו כאן למסירת שמות למעמד המסוגל>>>

במעמד החיתום - ונחתום בטבעת המלך - שיתקיים לעת ערב בשושן פורים, יעלו ויתכנשו כל לומדי התורה שלא פסק פיהם מגירסא, לילה ויום לא ישבותו להעתיר כסדר סגולת ‘רינה של תורה’, ואז, ברגעי נעילה נוראים, בעידנא דרעווא דכל רעווין, עמך לפניך יעבירון - בהזכרת כל השמות בפרטות ובאותיות קרע שטן להיפקד ולזכות לזיווגים הגונים וישועות מקיפות במהרה ממש!

שמות לתפילה ניתן למסור לרינה של תורה בלחיצה כאן>>> ובוודאי שבכוח התורה שנלמדה על ידי המתכנסים בצילו ובהיכלו של פוסק הדור, בכוח התורה של מרנא פוסק הדור שר התורה ועמוד ההוראה שליט"א, ובתוקף קדושת היום כי הוא נורא ואיום, כשעל אף הטרדות והמונעים נשמע קול התורה ברמה ללא הפסק לישועת המצפים והממתינים לזיווגם – באלה אנו בוטחים, ועל אלה אנו נשענים, להיוושע בוודאי – בזאת השנה!

לחצו כאן למסירת שמות למעמד המסוגל>>>

הגר''מ שטרנבוך רינה של תורה מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד