כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פועלים ישועה

באורח נדיר: 100 גדולי הדור ישאו תפילה בעיצומו של פורים

מרן רשכבה"ג ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א, ועמו 99 גדולי הדור יעתירו בתפילה נרגשת עבור התורמים את ה'מתנות לאביונים' דרך 'קופת העיר' • האופן המהודר ביותר לתרומה של 'מתנות לאביונים', יחד עם הזכות הנפלאה ש-100 גדולי הדור יזכירו את שמכם בתפילתם • השנה פועלים ישועה!

באורח נדיר: 100 גדולי הדור ישאו תפילה בעיצומו של פורים
הגרי"ג אדלשטיין צילום: קופת העיר

יוזמה מיוחדת במינה יוצאת לדרך, וביום הפורים יתפללו 100 גדולי הדור, עבור התורמים ל'קופת העיר'. בראש צדיקי וגדולי הדור יעמוד רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א, שיעתיר בתפילה נרגשת ואתו עמו 99 גדולי תרה נוספים, שיכוונו כולם בתפילה נרגשת עבור תורמי 'קופת העיר'.

חז"ל הקדושים כבר הפליגו בחשיבות של המספר 100, ל'היתר מאה רבנים' יש כח מיוחד ועוצמתי מאוד, גם בראש השנה תוקעים 100 תקיעות, כדי לשבר את כוחו ל השטן ולהגביר רחמים על כלל ישראל.

כדי לתרום עכשיו 'מתנות לאביונים'>>>> הכסף יועבר בשליחותכם לידי האביונים בעצם יום הפורים

כך גם, ביום הפורים, יום שהוא בפני עצמו מסוגל לישועות גדולות בדרך של 'ונהפוך הוא', שיתהפך הכל לטובה, ביום שבו 'כל הפושט יד נותנים לו' מן השמים את כל אשר יבקש, ביום שבו נאמר 'ואתם כתבו על היהודים כטוב בעיניכם' – היום שנקבע לדורות יום משתה ושמחה, יום סגולה וישועה, ביום זה יעתירו 100 גדולי התורה, שלכל אחד ואחד מהם יש כח עצום בתפילות הבוקעות מלבו הטהור – ויפעלו ישועה עבור התורמים.

לרשימת התורמים שתובא לפני כל גדולי הדור, יוכנסו בסייעתא דשמיא שמותיהם של כל מי שמעבירים את ה'מתנות לאביונים' שלהם על ידי קופת העיר.

ההזדמנות פתוחה בפני כל אחד ואחת. הזקוקים לישועה, חשוכי ילדים, מעוכבי שידוכים, הורים שמתמודדים עם ילדים מתאגרים, בחורי ישיבות שרוצים הצלחה שייפתחו עיניהם בלימוד התורה הקדושה, אנשי עסקים המבקשים לפרוץ קדימה ולהצליח בכל אשר יפנו – אל תחמיצו את ההזדמנות, השנה לא ניתן לפורים לעבור בלי לקחת ממנו משהו.

השנה פועלים ישועה! בכח התפילה והזעקה של 100 גדולי הדור שליט"א. בכח התפילה והזעקה של העומד בראשם, רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א.

כדי לתרום עכשיו 'מתנות לאביונים'>>>> הכסף יועבר בשליחותכם לידי האביונים בעצם יום הפורים

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד