י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
התייחס למצב בישראל

בכיר איראני: מדינות רבות רוצות את המל"טים שלנו

שר ההגנה של איראן אמר כי מדינות רבות רוצות לקנות מל"טים איראניים. הוא התייחס לישראל ולארה"ב: "אנו רואים שהאויב נכשל בכל פעולותיו נגד הרפובליקה האסלאמית". הוא ציין: "בתחום המל"טים השגנו תוצאות טובות הן בסיור והן בעבודה חשאית"

בכיר איראני: מדינות רבות רוצות את המל"טים שלנו
מל"טים איראניים צילום: Iran international

מוחמד רזא אשטיאני, שר ההגנה של איראן אמר כי הדור הצעיר של מדינתו הגיע לרמת טכנולוגיה ששום אויב לא יכול לעצור. "עברנו את התקופה שבה חשבו שהם יכולים לחסום את ההתקדמות שלנו עם סנקציות". אשטיאני הוסיף: "כל המדינות והמומחים הצבאיים של העולם שנפגשנו איתם מופתעים מההישגים שלנו ומודעים לתעמולה המערבית".

לדבריו, "בתחום המל"טים השגנו תוצאות טובות הן בסיור והן בעבודה חשאית, ובמקביל פועלים גם מומחים בתחום זה, ושימוש בטכנולוגיות נוספות".

בתשובה לשאלה על רכישת מערכת ההגנה האווירית S400 מרוסיה הוא ציין: "רוסיה היא אחת המדינות איתן יש לנו קשרים ברמה גבוהה. עם זאת, הגענו להצטיידות עצמית בנשק, אבל אם יהיה צורך לרכוש נשק, נעשה זאת, אבל אנחנו לא צריכים נשק נוסף כרגע, ומדינות רבות מחפשות לקנות מאיתנו".

בחלק אחר של נאומו הוא התייחס לישראל ואמר: "התברר למנהיגי המשטר הציוני שהם אינם יכולים לנקוט בצעדים פומביים נגד הרפובליקה האסלאמית, ולכן הם נקטו בפעולות חבלה והטרדה". 

"הבעיה הגדולה של המשטר הזה עכשיו", אמר בהתייחסו לישראל, "היא סוגיות פנימיות והם מתמודדים עם בעיות יוצאות דופן ואם הם אומרים דברים לפעמים, אין זו אלא אשליה. אנחנו נגיב למשטר הציוני בכל מקום ובכל זמן שנראה לנו, אבל מה שהם עושים בימים אלה זה בעיקר לוחמה פסיכולוגית".

הוא נשאל לגבי מאמצי ישראל לשתף פעולה עם המדינות השכנות לאיראן: "אנו מאמינים שלא סביר שהמשטר הציוני יצליח להיכנס לשכנינו והם בהחלט לא יאפשרו דבר כזה".

איראן מל"טים מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד