כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ממשיכים בדרכו!

ה'מתנות לאביונים' שיכולים לזכות אתכם בטלית של מרן שר התורה זיע"א

הטלית שבה התעטף מרן זצ"ל בימיו האחרונים תוגרל בין התורמים 'מתנות לאביונים' דרך 'קופת העיר' • אל הטלית הוצמד מכתב של בנו חביבו מרן הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי שליט"א שמאשר כי אביו מרן שר התורה התעטף בטלית זו ימים אחדים לפני פטירתו • 22 שנה ברציפות תרם מרן את ה'מתנות לאביונים' דרך 'קופת העיר' – ממשיכים בדרכו!

ה'מתנות לאביונים' שיכולים לזכות אתכם בטלית של מרן שר התורה זיע"א
הגר"ח קנייבסקי צילום: Yaakov Naumi/Flash90

מכתביו הברורים והנחרצים של מרן שר התורה זצ"ל, וההוראות שהורה בעל פה לכל מי ששאל אותו, לתת את ה'מתנות לאביונים' דווקא דרך קופת העיר, משום שזה האופן המהודר ביותר לקיים את המצווה הזאת ביום הפורים – הפכו לשם דבר והפרסמו בכל עולם התורה.

העבירו את המתנות לאביונים והיכנסו להגרלה המיוחדת >>>

כמו כן, מן המפורסמות, שבמשך עשרים ושתים שנה נוהג היה רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל לתרום בעצמו את ה'מתנות לאביונים' דווקא דרך קופת העיר, והיה עושה זאת ברוב עם ובדרך של כבוד לקיום המצווה, כשמהמעד הזה צולם פעם אחר פעם, שנה אחר שנה, על מנת להפגין כלפי חוץ וכדי שכולם ידעו שהמקום המתאים ביותר והמהודר ביותר לנתינת 'מתנות לאביונים' הוא דרך 'קופת העיר'.

גם בשנה האחרונה, כ-24 שעות לפני פטירתו, נתן מרן זצ"ל 'מתנות לאביונים' דרך 'קופת העיר', ואף הוסיף ואמר למנהלי הקופה בלשון קדשו, שימשיכו במעשי החסד שלהם ולא יפסיקו – דברים שהתפרשו בתוך זמן קצר מאוד כצוואה לדורות.

היום, ביום הפורים, מסתובבים שליחי קופת העיר ברחבי הארץ, ומעבירים מעטפות מלאות מזומנים לידיהם של האביונים המצפים להן בכיליון עיניים. לשם כך גויסו מבעוד מועד שליחים מיוחדים תושבי ירושלים שחוגגים 'פורים דמוקפים'.

אבל לצד התכונה הגדולה, ישנו גם לחץ גדול. ברשימות מופיעות אלפי משפחות הזקוקות לעזרה. משפחות שאם לא יוענקו להם ה'מתנות לאביונים', לא תהיה להם אפשרות לקנות מזון לסעודת הפורים. האם יגיע מספיק כסף כדי להעביר לכל המשפחות, או שחלילה יהיו כאלו שיישארו מחוץ לתמונה?

ב'קופת העיר' יצאו השנה עם קמפיין ייחודי – הגרלה מיוחדת על הטלית שבה התעטף מרן שר התורה זצ"ל בימיו האחרונים. אל הטלית מוצמד גם מכתב מבנו חביבו מרן הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי שליט"א, שמאשר שאכן מדובר בטלית בה התעטף אביו.

ההגרלה תיערך בין כלל התורמים שיתרמו את המתנות לאביונים דרך 'קופת העיר', וזאת הזדמנות אחרונה בהחלט להעביר את התרומה ולהיכלל בהגרלה הגדולה.

הצהרים המוקדמות, כך יוכלו המשפחות למהר ולקנות את צרכי הסעודה וגם להכין את הסעודה עוד בעצם יום הפורים, והתורמים יזכו לקיים את מצוות נתינת 'מתנות לאביונים' בהידור רב.

העבירו את המתנות לאביונים והיכנסו להגרלה המיוחדת >>>

טלית שר התורה קופת העיר מתנות לאביונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד