ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"ימשיך במעקבים"

נגע סרטני הוסר מגופו של הנשיא ביידן

נשיא ארה"ב ביידן עבר בהצלחה טיפול להסרת נגע סרטני, כך לפי רופא הבית הלבן. בתזכיר הרפואי שפירסם לציבור הרחב הרחיב הרופא וכתב כי "האזור מסביב לאזור הביופסיה טופל באלקטרודיזציה וריפוי בזמן הביופסיה. האזור החלים בצורה יפה לאחר הביופסיה, ואין צורך בטיפול נוסף"

הנשיא ביידן
הנשיא ביידן צילום: הבית הלבן

רופא הבית הלבן, קווין אוקונור, חשף כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן עבר בהצלחה טיפול להסרת נגע סרטני. בתזכיר שפירסם ופורסם בסוף השבוע שעבר ציין הרופא כי במהלך בדיקה רפואית שגרתית שהתקיימה ב-16 בפברואר, אובחן נגע חשוד על חזהו של הנשיא ביידן שנלקח לביופסיה.

בביופסיה התגלה כי הנגע הוא סרטני, והוא הוסר בהצלחה. "כצפוי, הביופסיה אישרה כי הנגע הקטן הוא קרצינומה של תאי בסיס. כל הרקמה הסרטנית הוסרה בהצלחה. האזור מסביב לאזור הביופסיה טופל באלקטרודיזציה וריפוי בזמן הביופסיה. האזור החלים בצורה יפה לאחר הביופסיה, ואין צורך בטיפול נוסף", נכתב בתזכיר.

עוד נכתב: "נגעים כאלו אינם נוטים להתפשט או לגדל גרורות, כמו צורות אחרות וחמורות יותר של סרטן העור. הם כן עלולים להגדיל את גודלם ולהפוך לבעיה גדולה יותר, וכן לקשים יותר להסרה כירורגית. מר ביידן ימשיך במעקבים דרמטולוגיים כחלק מהטיפול הרפואי השוטף שלו".

סרטן ג'ו ביידן נשיא ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד