כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לפרוץ לעולם ההשקעות

חרדה ממניות? המחסום הפסיכולוגי המפתיע בשוק ההון

חוששים להשקיע בשוק ההון? מסתבר שאתם לא לבד בסיפור הזה • צפו בסרטון של אקסלנס טרייד מבית 'הפניקס' בו נבין מהו המחסום הפסיכולוגי שגורם לנו לפחד ממסחר במניות, ממה הוא נובע וכיצד יש לפרוץ אותו

חרדה ממניות? המחסום הפסיכולוגי המפתיע בשוק ההון
אקדמיה ב-120 שניות צילום: מתוך הסרטון

סוחרים בשוק ההון פועלים כיום לא מעט שעות מול מערכת מסחר ממוחשבת. מדובר בהתקדמות טכנולוגית אדירה, המאפשרת לסחור מכל מקום ובכל זמן ומעניקה לסוחרים עצמאות ללא תלות בגופים הגדולים. אולם כמו תמיד, יחד עם הקידמה מגיעים גם לא פעם חששות, פחדים וחרדות. כך גם בנוגע למסחר במניות: בעוד רבים רואים במרחב המקוון כר פורה להזדמנויות עסקיות, יש החוששים מסחר ישיר במניות ובשל כך משלמים עמלות בלתי מבוטלות עבור הבנק ויועץ השקעות ובמקרים אחרים אף נמנעים מלהשקיע ומותירים את הכסף בעו"ש ללא תנועה.

אקסלנס טרייד מבית 'הפניקס', בסדרת סרטוני הדרכה תחת הכותרת 'אקדמיה ב-120 שניות', מספקים תובנות חשובות באשר לכניסה בטוחה לעולם ההשקעות.  בסרטון הבא נקבל הסבר על המחסום הפסיכולוגי שגורם לנו לפחד ממסחר במניות, נבין ממה הוא נובע וכיצד יש לפרוץ אותו.

אחרי שנעבור את המשוכה, ממתינים לנו במערכת המסחר של 'אקסלנס טרייד' מגוון ערוצי מסחר וסט כלים נרחב המעניקים חווית מסחר מיטבית בעולם ההשקעות.

בנוסף מעניקה החברה ללקוחותיה קורס מסחר מקצועי בחינם, המאפשר להיכנס לעולם ההשקעות מהדלת הקדמית עם הידע והכלים הנחוצים.

השאירו פרטים ותתחילו להשקיע בעצמכם>>



אקסלנס השקעות הון מניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד