כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בצל המתיחות בגבול

נסראללה: "כל הסימנים מעידים כי הישות נמצאת לקראת סופה"

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, מתייחס למתיחות שנרשמה בימים האחרונים בגבול לבנון בין כוח צה"ל לבין כוח מצבא לבנון, ואומר "ראינו את התושבים חסרי הנשק והחיילים מצבא לבנון עומדים באומץ במרחק קצר מול האויב, אף אחד מהם לא היסס". נסראללה על חווארה: "אלו הפנים האמתיות של המתנחלים בישראל"

נסראללה: "כל הסימנים מעידים כי הישות נמצאת לקראת סופה"
דרום לבנון צילום: Pixabay

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, מתייחס במסגרת אירוע של חיזבאללה לרגל יום האסיר, למתיחות שנרשמה בימים האחרונים בגבול לבנון בין כוח צה"ל לכוח מצבא לבנון: "ראינו את התושבים חסרי הנשק והחיילים מצבא לבנון עומדים באומץ במרחק קצר מול האויב, אף אחד מהם לא היסס. הישראלי נאלץ לחזור על עקבותיו ולא הרשו לו להתרחב ולכבוש שטחים חדשים מאדמת לבנון".

עוד אמר נסראללה, בנאום במסגרת אירוע של חיזבאללה לרגל יום האסיר: "יש ניסיון ישראלי להתרחב עוד מטרים לתוך הקו הכחול, יש לזה ערך מבחינה גאוגרפית". לדבריו, "האירועים בגבול לבנון מוכיחים כי משוואת ההרתעה של ההתנגדות עדיין קיימת".

נסראללה מבהיר כי בחיזבאללה אינם מתחרטים על הסכם הגבול הימי וסבורים שמדובר בהישג היסטורי. לדבריו, באותה נשימה, יש להזכיר את המשוואה, שלפיה, ישראל לא תוכל להפיק באסדת כריש, אם לבנון לא תוכל להפיק בשטח שלה, כי רק המשוואה הזאת תוביל לתוצאה (שלבנון תפיק).

עוד אמר כי הוא מודע לכך שנעשים צעדים רציניים בכיוון הזה ושההנהגה הלבנונית הנוכחית עוקבת אחר הנושא גם מצד הממשלה וגם משרד האנרגיה, אך עדיין יש לעקוב אחר הנושא. נסראללה הוסיף כי חיזבאללה לא יוותר על סנטימטר מהאדמה של לבנון לא בגבול ולא בחוות שבעא: "לא נוותר על פירור מאדמתנו ולא על טיפה מהים שלנו. כל זה בנוי על משוואת הכוח".

נסראללה על חווארה: "אלו הפנים האמתיות של המתנחלים בישראל". על ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית: "כל מה שקורה בישראל הוא סימן לסופה של הישות הזאת. ישראל חושבת שהיא מפחידה את הפלסטינים בחוק גזר דין מוות למחבלים אך הם לא יודעים שזה יגביר את ההתנגדות".

לבנון חיזבאללה נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד