י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נורא: תלמידי חטיבה בב"ש השחיתו מצבות בחופשה

וונדליזם בבית העלמין החדש ובבית העלמין הצבאי בבאר שבע: תשעה נערים תושבי העיר נעצרו • ביזוי כבוד המתים

צילום אילוסטרציה: בועז לב ארי
צילום אילוסטרציה: בועז לב ארי

לפני כחודשים דיווח מש"ק שכונת נווה זאב רס"מ אדי קלמיניסקי על השחתת מצבות בבית העלמין החדש ובבית העלמין הצבאי וכן על גרפיטי שצוירו על המצבות. מפקד תחנת באר שבע הטיל את החקירה על קצין הנוער התחנתי.

בתום חקירה הם שוחררו עקב גילם הצעיר והועברו לקצין מבחן להמשך טיפול והערכה.וונדליזם בקברים בבית העלמין החדש ובבית העלמין הצבאי בעיר באר שבע: חוקרי יחידת נוער תחנת באר שבע בפיקודו של קצין הנוער פקד אלון סוזנה עצרו שמונה נערים ונערה תושבי באר שבע בחשד למעשה הלוונדליזם בקברים. בתום חקירה הם שוחררו עקב גילם הצעיר והועברו לקצין מבחן להמשך טיפול והערכה.

חקירה במישור הגלוי והמודיעיני תוך איסוף ממצאים פורנזיים ואחרים מהזירה הובילה את החוקרים לאחד הנערים שהיה מעורב על פי החשד במעשים אלה. בחקירתו קשר הנער את עצמו למיוחס לו והצביע על עוד שבעה נערים ונערה שהיו מעורבים איתו ביחיד במעשי הוונדליזם וההשחתה. מהחקירה עלה עוד כי הם נהגו לשים נפצים על הקבים ולהצית אותם, וכן ציירו כתובות גרפיטי.

המעורבים, תלמידי חטיבה בעיר באר ששבע, סיפרו כי עשו את המעשים המיוחסים להם עקב השעמום ולא ייחסו משמעות לצער ולפגיעה הרגשית שמעשיהם אלה גרמו למשפחות הנפטרים. בתום חקירה שוחררו הקטינים מפאת גילם הצעיר והועברו לשירות מבחן לנוער להמשך הערכה שבסיומה יסוכם התיק ויועבר להחלטה.

מפקד תחנת באר שבע ציין כי מדובר ברצף אירועי השחתה וונדליזם חמורים שבוצעו על ידי הנערים בשני בתי העלמין בעיר באר שבע שגרמו לצער רב בקרב המשפחות והציבור שפקד את בתי העלמין וכי חקירה מקצועית וממושכת הביאה למעצרם של כל המעורבים. עוד הוא ציין כי על ההורים להיות מעורבים יותר במעשי ילדיהם שאינם מודעים תמיד להשלכות מעשיהם שלא אחת נובעים משעמום בימי החופשה.
באר שבע השחתה בית קברות וונדליזם שיעמום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד