ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
תקיפה לילית

נמל התעופה חלב בסוריה הושבת לאחר שנגרמו לו נזקים

גורם צבאי סורי הודיע כי תקיפה ישראלית מהים התיכון אל עבר נמל התעופה הבינלאומי של חלב, גרמה לנמל להיות מושבת אחרי שנגרמו לו נזקים. לא דווח על נפגעים. התקיפה כוונה למסלול הנחיתה של נמל התעופה הבינלאומי

תקיפה ישראלית
תקיפה ישראלית צילום: צילום מסך

‏הערוץ הלבנוני אל-מיאדין דיווח, כי אזור שדה התעופה בחלב בצפון סוריה, הותקף הלילה. פיצוצים רצופים נשמעו בעיר. ערוץ אל-מיאדין דיווח כי התקיפה כוונה למסלול הנחיתה של נמל התעופה הבינלאומי בחלב. מאז אסון רעידת אדמה ב-6 לפברואר, החלה להגיע רכבת סיוע אווירי לסוריה כולל לנמל התעופה הבינלאומי של חלב.

כתב הטלוויזיה הסורית הממלכתית דיווח שמדובר בתקיפה ישראלית באזור נמל התעופה הבינלאומי של חלב.

גורם צבאי סורי מסר כי בעקבות התקיפה הישראלית מהים התיכון לעבר נמל התעופה הבינלאומי של חלב, נמל התעופה מושבת אחרי שנגרמו לו נזקים. לא דווח על נפגעים.

על פי דיווחים בתקשורת הזרה, הערכה כי התקיפה היתה על יעדי מיליציה איראנית בשדה תעופה בחלב. עוד דווח כי מערכת ההגנה האווירית הסורית הופעלה נגד טילים שנורו ממטוס, התקיפה בוצעה מעל הים התיכון. זוהי התקיפה הראשונה בשדה התעופה הבינלאומי בחלב מאז רעידת האדמה שפקדה את טורקיה וסוריה בחודש פברואר.

התקיפה מגיעה לאחר שישראל הודיעה בערוצים לא רשמיים, כי הוא לא תהסס לפגוע בכל כלי נשק שאיראן תשלת לסוריה במסווה של סיוע הומניטרי לאחר רעידת אדמה הרסנית במדינה, כך אמר גורם צבאי ישראלי אלמוני לעיתון הסעודי "אלאף" ביום חמישי האחרון.

תקיפה ישראלית איראן סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד