כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עם מאוחד ומיוחד – מיזם פורים כובש

נשות ש"ס יוצאות במיזם 'מאחות לאחות', לאחות את הקרעים

אין מתאים כמו יום הפורים, שכל כולו אומר אהבת ריעים ואחדות, למיזם המקרב והמאחד של נשות ש"ס. במקום שנאת אחים, שנאת חינם, דיבורים מפלגים - בפורים תשפ"ג 'ונהפוך הוא'. משלוח המנות שלך ש'יחצה מגזרים', יכבה באורו אלף מילים של חושך

נשות ש"ס יוצאות במיזם 'מאחות לאחות', לאחות את הקרעים
צללית. אילוסטרציה צילום: Haytham Shtayeh/FLASH90

נשות ש"ס, הגוף שהוקם ע"י תנועת ש"ס ובעידוד גדולי ישראל, ופועל בכל החזיתות ובדאגה רבה לצרכי האשה ורווחתה, יוצא במיזם כובש ומאחד.

זה כבר מזמן לא סוד – בכח החום והאהבה הטבעית של אשה יהודית לרעותה, לחצות כל פער ושוני שיהיה. דווקא בפורים, אחר נס ההצלה המופלא של העם היהודי לו קרא המן 'מפוזר ומפורד', באה מצוות משלוח המנות להראות כמה הוא עם 'מאוחד ומיוחד'.

בנשות ש"ס חשבו, שככל שיתרבו משלוחי מנות 'חריגים' מאשה לרעותה, אך בעלי רקע מיקום ואופי שונה, יתברר כמה הם 'טבעיים' ואינטגרליים, וכמה הם מביעים אהבת אחים אמיתית.

כשאשה ירושלמית ורעותה התל-אביבית, יזכירו האחת לשניה שלפני אלפיים שנה אמותיהם ניצלו בשליחותה של אסתר המלכה, ובזכות זו הן חיות כאן יחד בארצנו, ייעלמו להן השאלות והתהיות, המחלוקות והטענות. התמונה תתבהר והאמונה תשוב ותחלחל – אנו עם אחד ומיוחד בארצנו הקדושה.

היה לכם משלוח שהסתפקתם אם לתת לשכנה? היה נראה לכם מוזר/לא לענין/לא קביל לפנק את השונה? נצלו את הרגע, וקפצו על העגלה! אין לכן יום אחר! קחו מה שאתן יכולות, אל תחשבו הרבה על המעטפת, ופשוט תנו להן את זה! והכי חשוב – צרפו חיוך וכמה מילים טובות.

 

ש"ס משלוח מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד