כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
גם נתניהו עשוי לסבול

יש לכם טיסה ביום חמישי? תשקלו שוב

יום שיבושים נוסף צפוי ביום חמישי ברחבי המדינה כחלק מההתנגדות לרפורמה המשפטית. מי שצפויים לסבול בעיקר הם רבבות טסים מנתב"ג ליעדים בעולם, בהם גם ראש הממשלה נתניהו שאמור להמריא לביקור מדיני באיטליה, גם שם צפויות לו מחאות על ידי ישראליים מקומיים

יש לכם טיסה ביום חמישי? תשקלו שוב
נוסעים בנתב"ג. אילוסטרציה צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

אחרי המראות הקשים והשיבושים הנרחבים שהתרחשו ביום רביעי בשבוע שעבר שכונה 'יום השיבוש הלאומי', ארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית מתכננים יום שיבוש נוסף – הפעם ביום חמישי ממש בעוד יומיים תחת השם "יום ההתנגדות". אחד ממוקדי המחאה יהיה נתב"ג, משם צפוי להמריא ביום חמישי ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור מדיני באיטליה.

השיבושים שמתכננים המוחים באזור נתב"ג עלולים לפגוע לא רק בטיסת ראש הממשלה, אלא גם בטיסותיהם של עשרות אלפים שצפויים לטוס לחו"ל מנתב"ג בשעות האלה.

במקביל, ישראלים המתגוררים באיטליה מתארגנים כדי לקיים מחאה מול ראש הממשלה נתניהו בזמן ביקורו ברומא בסוף השבוע, כך דווח ב'כאן חדשות'. במהלך שהייתו באיטליה מתוכנן נתניהו להיפגש עם עמיתתו, ראש הממשלה האיטלקית ג'ורג'ה מלוני ביום שישי, וכן להיפגש עם אנשי עסקים איטלקיים, ככל הנראה יחד עם שר התעשייה והמסחר האיטלקי. נתניהו יחזור ארצה במוצאי השבת.

ממטה המאבק ברפורמה המשפטית נמסר כי "במהלך יום חמישי הבא יתקיימו מאות מחאות ברחבי הארץ נגד חקיקת הדיקטטורה. בין הצעדים: צעדות, מחאות, הפגנות ושיבושים ברחבי הארץ כפי שהתקיימו ביום רביעי האחרון וצעדי מחאה חדשים". ממארגני ההתנגדות נמסר עוד כי "ככל שהממשלה תדרוס אנחנו נתגבר ונשמור על הדמוקרטיה הישראלית. נבלום בגופנו ובנפשנו את הרס הדמוקרטיה הישראלית".

שיבוש טיסות שיבושים בטיסות שיבושי תנועה נתב"ג הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד