כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שלא ירוץ לבד

מתמודדת ראשונה נגד ביידן לנשיאות ארה"ב

הסופרת מריאן וויליאמסון שהתמודדה בעבר בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית וכשלה, הודיעה על ריצה לנשיאות ארה"ב - והיא תהיה המתמודדת הראשונה נגד הנשיא המכהן ג'ו ביידן. סיכוייה של וויליאמסון נמוכים מאוד, אך בכל זאת היא החליטה לרוץ והסבירה זאת בכך ש"המחשבה שאיש לא יתמודד מול ביידן היא לא הגיונית"

מתמודדת ראשונה נגד ביידן לנשיאות ארה"ב
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

מתמודדת ראשונה נגד ביידן: מריאן וויליאמסון, מחברת ספרי עזרה עצמית שידועה בכינויה "המדריכה הרוחנית" של הוליווד, הודיעה על ריצה לנשיאות ארה"ב. זוהי אינה הפעם הראשונה בה מנסה וויליאמסון לרוץ, כאשר ב-2020 ניסתה לעשות זאת אך נחלה כישלון חרוץ ולבסוף פרשה מהמירוץ.

בעצרת פתיחת הקמפיין שלה נשאה וויליאמסון נאום בפני 600 אנשים, בו אמרה: "אנחנו מוטרדים מהמדינה הזאת, אנחנו מודאגים מהמדינה הזאת. העבודה שלנו היא ליצור חזון של צדק ואהבה, שיהיה כל כך חזק שהוא יגבור על כוחות השנאה, אי-הצדק והפחד. אני לא אומרת שאדם אחד יכול לתקן אותם, אפילו לא הנשיא. אבל תנו לי לומר לכם משהו – נשיא שאומר את הדברים כפי שהם, יעשה הרבה טוב".

כזכור, לפני כשבועיים התראיינה הגברת הראשונה של ארה"ב ג'יל ביידן לסוכנות הידיעות AP במהלך מסעה באפריקה, ונתנה איתות ברור במיוחד לכך שבעלה, ג'ו, ירוץ לכהונה שנייה כנשיא ארה"ב. בריאיון אמרה ג'יל כי לא נשאר "פחות או יותר" דבר לעשות מלבד למצוא את המקום והמועד המתאימים להכרזה הרשמית על הריצה לנשיאות.

בהנחה שאכן יתמודד ויבחר, יהיה ביידן בסוף כהונתו בן 86. כבר היום ביידן בן ה-80 הוא נשיא ארה"ב המבוגר אי פעם, ורבים מעריכים כי ככל שיתקדמו השנים יצטברו בעיות שיקשו עליו לכהן כמנהיגה של המעצמה המשמעותית בעולם.

ג'ו ביידן בחירות בארה''ב דמוקרטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד