ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
ברוך דיין האמת

התלמיד חכם מחיל הים האמריקני הלך לעולמו

הרב נפתלי קרייזלר מלייקווד, רב צבאי ותלמיד חכם, הלך לעולמו לאחר מחלה קשה. הוא אושפז בבית החולים בחודש שעבר, אך בריאותו התדרדרה במהירות במהלך השבועות הבאים. בתפקידו פעל לסייע ליהודים רבים במצבים דחופים, ייעוץ והכוונה בתשומת לב ובאהבה

התלמיד חכם מחיל הים האמריקני הלך לעולמו
הרב נפתלי קרייזלר ז"ל צילום: Lakewood Alerts

הרב נפתלי קרייזלר ז"ל תלמיד חכם ורב צבאי בחיל הים האמריקני, נפטר בפתאומיות שלושה שבועות בלבד לאחר שאובחן כחולה בסרטן. הרב קרייזלר הותיר אחריו אישה אבלה ושלושה ילדים קטנים.

הרב נפתלי קרייזלר שירת בחיל הים במשך 19 שנים. הוא זכה להערכה על ידי חיילים רבים שלו על תפקידו ומסירותו. בתפקידו פעל לסייע ליהודים רבים במצבים דחופים, ייעוץ והכוונה בתשומת לב ובאהבה. הוא גם התנדב במשך זמן מה ברשת 'אורה' בלייקווד המקיימת פעילות לבני נוער.

הוא אושפז בבית החולים בחודש שעבר, אך בריאותו התדרדרה במהירות במהלך השבועות הבאים. הוא נפטר 25 ימים בלבד לאחר קבלת האבחנה כי הוא חולה בסרטן. הרב קרייזלר שהיה רב צבאי בצי האמריקני, שהה לעיתים הרחק ממשפחתו במשך שבועות וחודשים.

"לימוד התורה של נפתלי היה מעורר השראה", אמרה רעייתו אורה קרייזלר. "הוא יישם את לימוד התורה שלו על אחרים, הוא אהב לספר בדיחות, גם כדי להצחיק אנשים וגם כדי להיות נגיש יותר לאלה שזקוקים לייעוץ. הוא מצא שדרך שמחה אפשר ליצור קשרים משמעותיים עם אנשים. יהי רצון שילדינו יזכו באותה מידה בלימוד תורה. שתהיה להם הזדמנות לצמוח בחוכמה ובטוב לב כאחד".

לייקווד חיל הים ארה''ב רב צבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד