כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הם שורפים את המועדון"

תקשורת המיינסטרים משתיקה את תומכי הרפורמה

עוד ועוד פרופסורים מומחים בתחום המשפט משמיעים את תמיכתם ברפורמה המשפטית בערוצים המעטים של הימין, היות וגופי התקשורת הגדולים והמשפיעים לא נותנים להם פתחון פה להציג עמדה בעד | כך למשל טוען פרופ' אברהם דיסקין

תקשורת המיינסטרים משתיקה את תומכי הרפורמה
פרופ' אברהם דיסקין צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

פרופ' אברהם דיסקין מהאוניברסיטה העברית בירושלים, שתומך ברפורמה המשפטית מסביר כי "הקרע בעם זה הדבר הכי נורא שקורה פה, השנאה התהומית מבוססת על בורות בענייני משפט ושלטון. עניין הנבצרות למשל שכעת מדברים פה, זה משול להפיכה צבאית, אנחנו חיים למעשה תחת שלטון לא דמוקרטי כאשר הרשות העליונה היא למעשה מערכת המשפט".

בראיון לארז תדמור ומיכאל דבורין ברדיו 'גלי ישראל' אמר הפרופסור: "זה דבר נורא ואיום שפשוט לא קורה באף מקום בעולם. יש כאן שסעים שמונעים לא מבורות רק אלא מנקמנות ועניינים אישיים. זה מפיל דמוקרטיות. האנשים האלה, בלי שהם מבינים ומכירים את החומר האמפירי, תורמים להתערבות חיצונית מאד חמורה".

"הרפורמה המשפטית באה לשקם את הדמוקרטיה הישראלית, לא לפגוע בה", קבע בפסקנות. "הרפורמה תעזור לכלכלה, אבל כשאתה גורם לאנשים להוציא כספים וכדומה - אתה מדרדר את הכלכלה, זה מונע בזדון, מנקמנות, רובם לא מבינים מה הם עושים, אבל יש ביניהם כאלה שמבינים בדיוק מה הם עושים - והם שורפים את המועדון".

המגיש ארז תדמור שאל את המרואיין: "למה לא מזמינים אותך לאולפנים?". לדברי פרופ' דיסקין: "אם היו פונים לא בטוח שלא הייתי מסרב, בעבר הייתי מופיע הרבה מאד, אבל הם לא פונים, אין ביקוש לדעותיי".

דיסקין הרפורמה המשפטית גלי ישראל פרופסורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד