כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"בזכות תפילת רבים"

היישר מבית החולים: סגן נדב הגיע להשבעה בכותל | צפו

רגע מרגש בכותל: סגן נדב שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד אחרי שהסתער על המחבל, הגיע בשעות הבוקר המוקדמות לכותל לסיום המסע של גדוד 202 והתקבל במחיאות כפיים סועורת. התיעוד המרגש פורסם ברשתות החברתיות ועורר גל של אהדה לנדב. צפו בתיעוד

היישר מבית החולים: סגן נדב הגיע להשבעה בכותל | צפו
נדב וינברג (מימין) בכותל המערבי צילום: באדיבות המצלם

סגן נדב, שנפצע קשה לפני כחודש כשהתסער על המחבל בעיר דוד, הגיע הבוקר לבוש במדים הישר מבית החולים לסיום המסע של גדוד הצנחנים 202 והתקבל במחיאות כפיים סוערות מצד חיילי הגדוד. התיעוד פורסם ברשתות החברתיות וגרר תגובות אוהדות רבות. כ-1000 חיילים הגיעו אחרי מסע רגלי לכותל המערבי לטקס צבאי קצר ולקריאת מגילה אסתר. בטקס השתתף גם הקצין נדב שהצטרף לחייליו עם משפחתו.

כזכור, נדב בן ה-22, קצין בחטיבת צנחנים ואביו בן ה-47, נפצעו קשה בפיגוע ירי בעיר דוד בירושלים לפני כחודש. המחבל, מחמד עליואת, בן 13 ממזרח ירושלים, נוטרל בידי אזרחים חמושים ובידי נדב - שנפצע קשה מקליעים שנורו לעבר חזהו.

ח"כ בני גנץ הגיב לתיעוד מהכותל הבוקר: "סגן נדב, אתה גיבור אמיתי. יחד עם כל חבריך ליחידה - אני מצדיע לך". סגנית השר מיכל וולדיגר הגיבה גם היא: "איזה מראה מרגש! להודות ולהלל על הנס הגדול הזה, ולהמשיך להתפלל לרפואתו של נדב חיים בן אירית חיה יחד עם שאר החולים והפצועים". השר אופיר סופר כתב: "איזה גיבור! כמה מרגש לראות אותך נדב עומד על הרגליים יחד עם חייליך. רפואה שלמה".

ח"כ אורית סטורק כתבה: ‏"בזכות תפילת רבים, נדב חיים בן אירית חיה חוזר לחיים, חוזר לחיילים. אני מודה, כשישבתי עם המשפחה בבית החולים, התחושה היתה שהכל אבוד. אבל המשפחה כולה היתה מאוחדת באמונה שהכל תלוי בתפילות שלנו. לכן ביקשתי מאז בכל הזדמנות, בכל ראיון, תתפללו, והנה הנס המהלך לפנינו, על הניסים ממש".

עיר דוד צנחנים פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד