כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יקצרו את זמני ההגעה

"עשרות התרעות": רכבים מבצעיים יוצמדו ללוחמי הימ"מ

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הודיע היום למפקד הימ"מ תת ניצב ח', כי מעתה לכל שני לוחמים ביחידה יוצמד רכב מבצעי | שבתאי: "משמעותי בתקופה זו ותביא לכך שצוותי הלוחמים יקצרו את זמני ההגעה לאירועי חירום"

"עשרות התרעות": רכבים מבצעיים יוצמדו ללוחמי הימ"מ
לוחמי ימ"מ צילום: דוברות המשטרה

לאחר עבודת מטה שבה נטלו חלק המפכ"ל יחד עם מפקד משמר הגבול, ראש אגף התכנון, ראש אגף תמיכה לוגיסטית, ראש אגף משאבי אנוש ומפקד הימ"מ, הוחלט להצמיד לכל שני לוחמים ביחידה רכב מבצעי.

הרכב ישמש את הלוחמים לצורך ניוד ולשם הגעה לאירועים חריגים ומבצעיים בכל רחבי הארץ  ויקצר את זמן התגובה של לוחמי הימ"מ בהגעה לזירות. 

במשטרה מציינים כי "הצמדת רכב מבצעי ללוחמי הימ״מ מקבלת משנה תוקף משמעותי בתקופה זו, בה יש עשרות התרעות לאירועי פח״ע לאור יחודיות היחידה , אופיה והדרישות המבצעיות ההולכות וגוברות עם כוחות השב״כ וצה״ל בשטחים".

המפכ״ל רנ״צ יעקב שבתאי אמר: "הימ״מ שהוכרה לפני כשנה כיחידה הלאומית ללוחמה בטרור עוסקת מידי יום בסיכול טרור ובהגנה יום יומית על אזרחי המדינה. הצמדת כלי הרכב ללוחמים גם כשאינם בתפקיד, היא משמעותית בתקופה זו ותביא לכך שצוותי הלוחמים יקצרו את זמני ההגעה לאירועי חירום".

"כבר הוכח לא אחת כי הימ״מ מנע פיגועי טרור מתוכננים ופגע פגיעה אנושה בתשתיות טרור לצד סיכול אירועים פליליים שבהם היה חשש לחיי אדם כמו חטיפות, התבצרות ותכניות לרצח שסוכלו בזכות עבודתם של לוחמי היחידה. הימ״מ עובדת בשיתוף פעולה מלא עם שב״כ וצה״ל, שיתוף פעולה שמוכיח את עצמו מידי יום", הוסיף שבתאי.

 

ימ"מ משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד