א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
א"א להחמיץ

יום פטירת הגר"ח קנייבסקי: אלו הסגולות המיוחדות שניתן לזכות בהן

לזכות במטבע שמרן זצ"ל הניח עליה את ידיו הטהורות ובירך אותה, לשתות מ'יין הסיומים' שמרן שר התורה ייחס לו סגולות גדולות וחשובות, להצטייד בשטר החתום על ידי כל מרנן ורבנן גדולי התורה המכתירים את ה'ממשיך' של מרן שר התורה, כל אלו נמצאים בהישג יד... אתם לא יכולים להחמיץ את ההזדמנות המיוחדת

יום פטירת הגר"ח קנייבסקי: אלו הסגולות המיוחדות שניתן לזכות בהן
הגר"ח קנייבסקי זיע"א צילום: קופת העיר

פרויקט מיוחד במינו יוצא לדרך בימים אלו, לאחר שהושק על ידי מרנן ורבנן גדולי ראשי הישיבות ופוסקי ההלכה בדורנו, במסגרתו יכול כל אשר נדבה רוחו אותו לזכות ולהיות ה'ממשיך' של מרן שר התורה, רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל.

להמשיך את דרכו של מרן ולזכות במתנות המיוחדות הקליקו כאן>>>

מדי ערב שבת היתה הרבנית בת שבע ע"ה, עומדת ומחלקת שטרות של 200 שקלים לראשי משפחות ברוכות ילדים - שני שטרות לכל ראש משפחה, לפי תחשיב של 40 שקלים לכל נפש, 400 שקלים למשפחה בת עשר נפשות.

מאז נסתלק מרן שר התורה לפני שנה, פסקה היוזמה, וכעת מבקשים בני משפחתו ותלמידיו לחדש אותה בעזרת ציבור נדיבי הלב. לשם כך הוקמה 'קרן רבנו חיים – צדקת השבת', בראשה עומדים כל גדולי התורה בדורנו, בהם גדולי התלמידים ובני המשפחה של מרן שר התורה זצ"ל.

הקרן תתבסס בעז"ה על יהודים רבים ככל האפשר שייתרמו סכום של 160 שקלים לחודש, לפי חישוב של 40 שקלים לנפש, לכל אחת משבתות החודש, ועל ידי תרומה זו תוכל הקרן לחלק למשפחות את אותם 400 השקלים מדי ערב שבת, כדי לאפשר להן לקנות את מאכלי השבת בכבוד ובהרווחה.

מרנן גדולי התורה גם החליטו שהתורמים לקרן ייזכו למחווה מיוחדת ויוצאת. לשם כך יחתמו כל גדולי התורה, על שטר בו הם מכתירים את התורם לממשיך דרכו של מרן שר התורה זצ"ל, וכך, עם מאות ממשיכים, תהיה אפשרות בעז"ה להמשיך את המורשת ולהעניק את צרכי השבת למאות נצרכים.

מעבר לשטר יזכו התורמים לקבל לביתם שתי מתנות יקרות ערך, ששווין לא יסולא בפז, ושאין להן מחיר: בקבוק עם מעט מ'יין הסיומים' של מרן שר התורה זצ"ל – היין שממנו שתה מרן שר התורה בערב פסח, כשסיים את כל מסכתות הש"ס הבבלי והירושלמי בזו אחר זו ולאחר מכן שתה 'לחיים'.

ובנוסף 'מטבע של אש' מאותן מטבעות שהיו על שולחנו של מרן שר התורה זצ"ל, אשר הניח עליהם את ידיו ובירך אותם. את המטבעות הפקיד מרן זצ"ל בידיהם של ראשי 'קופת העיר', עליהם סמך את ידיו שידעו להשתמש במטבעות בשום שכל, כדי לעודד יהודים לתרום סכומים נכבדים לצדקה, ואכן נותר מלאי מצומצם מאוד של מטבעות אחרונים, ואלו יחולקו לתורמים ל'קרן רבנו חיים – צדקת השבת.

להמשיך את דרכו של מרן ולזכות במתנות המיוחדות הקליקו כאן>>>

קופת העיר הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד