כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אויה אויה"

איתמר בן גביר בהצהרת כוונות פוליטית: "האיומים והאנרכיה לא יפריעו לנו להיות דבקים במשימה"

במסיבת פורים חשף השר לביטחון לאומי את מה שאמר לו ראש הממשלה בעת קריאת המגילה: "אחרי כל מה שעשה עבורם, עדיין רצוי רק לרוב אחיו" • פנה לשרי ומזכיר הממשלה שישבו לצידו במסר חד משמעי: "אנחנו צריכים ללכת עם האמת שלנו ולהעביר את הרפורמה המשפטית, להקים יישובים ולהחזיר את הביטחון" • השיב לטענות נגדו על העיסוק בתנאי האסירים: "אתם צריכים לראות אותם צועקים אויה אויה על המקלחות"

איתמר בן גביר בהצהרת כוונות פוליטית: "האיומים והאנרכיה לא יפריעו לנו להיות דבקים במשימה"
בן גביר במסיבת פורים צילום: באדיבות המצלם

בליל פורים השתתף השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר במסיבת פורים בביתו של האסטרטג החרדי יוסי רוזנבוים בביתר עילית. שם, לצד שרי הממשלה הבכירים כמו אלי כהן, ניר ברקת, אבי דיכטר וחברי כנסת בולטים כמו יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ויו"ר ועדת חו"ב יולי אדלשטיין וכן מזכיר הממשלה יוסי פוקס וראש העיר ירושלים משה ליאון, הרשה לעצמו בן גביר להתבטאות בחופשיות בשלל נושאים שעל סדר היום ועל הדרך להעביר מסרים ברורים על כוונותיו ותכניותיו.

בן גביר שחזר מקריאת מגילה משותפת עם ראש הממשלה בבסיס מג"ב בבית חורון שיתף את הקהל בדברים שאמר לו בנימין נתניהו: "תראה מה זה, מרדכי היהודי אחרי כל מה שעשה הוא רצוי רק לרוב אחיו" ציטט והוסיף את המסקנה לימינו אנו: "זאת ההיסטוריה ואנחנו יודעים את זה ולכן אנחנו צריכים ללכת עם האמת שלנו. יכול להיות שיש חלק מהאחים שלנו שאנחנו לא רצויים אצלם, אני מקווה שכן, הם אחים שלנו, בסופו של דבר כולנו אחים ובסוף כשמחבלים מסתכלים הם לא אומרים זה שמאל זה ימין זה חרדי זה חילוני, כולנו אחים".

בן גביר התייחס להפגנות וההתנגדות הקשה לרפורמה המשפטית ואמר: "מצד שני האיומים והאנרכיה לא צריכים להפריע לנו להיות דבקים במשימה לא לכרוע ולא להשתחוות, ללכת עם האמת שלנו, עם האמת של העם היהודי, לעשות רפורמה משפטית בעזרת השם, להקים תשעה יישובים בעזרת השם ולהחזיר את הביטחון הלאומי לעם ישראל".

יו"ר עוצמה יהודית פנה במסר ברור לבכירי הממשלה שהשתתפו יחד עמו במסיבה ואמר: "אני אומר את זה לחברי חברי הכנסת, לחברי השרים, לחברי מזכיר הממשלה, לחברי ראש העיר, אנחנו נלך עם האמת ובעזרת השם ננצח בשמחה באחדות ובאחווה". יצוין כי בימים האחרונים עשה בן גביר קולות של פרישה מהקואליציה ובדבריו אלו הוא העביר מסר ברור שלא יסכים לפשרות ויעמוד על דרישותיו בכל התוקף.

בהמשך התייחס גם לטענות כלפיו על העיסוק שנתפס כמוגזם באורך המקלחות של האסירים הביטחוניים: "הם מצחקקים, אומרים לי מה אתה מתעסק בפיתות ומקלחות. כן כן, פיתות ומקלחות" אמר "אתם צריכים לראות כמה הם עושים אויה אויה, אנחנו צריכים ללמד אותם שלא יכול להיות מצב בו מחבלים עושים קייטנה בבתי הכלא הישראליים. אתם לא קולטים" פנה לקהל "שבע שעות מקלחת! שבע שעות מחבל פותח את המים החמים ומתקלח! אז הפכנו את זה לארבע דקות והם צועקים ושימשיכו לצעוק ואנחנו נמשיך לא לכרוע ולא להשתחוות".

איתמר בן גביר יוסי רוזנבוים מסיבת פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד