כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

קראון הייטס: בחורי ישיבה העליבו שוטר ונעצרו

שני תלמידי ישיבה שתויים, חסידי חב"ד מישראל, התגרו בשוטר ממוצא אפרו אמריקני, שטוען כי תקפו אותו על רקע לאומני

משטרת ניו יורק. צלם: shutterstock
משטרת ניו יורק. צלם: shutterstock

שני בחורי ישיבה נעצרו אתמול (מוצ"ש) בשכונת קראון הייטס בברוקלין באשמה העלבת שוטר.

המקרה אירע סמוך לשעה 7 בערב, ברחוב מונטגומרי בקראון הייטס. תגרה אלימה פרצה בעת ששני בחורי הישיבה הישראליים, חסידי חב"ד בשנות ה-20 לחייהם שהיו במצב של שיכרות, הלכו ברחוב ונפגשו עם שוטר בדימוס ממוצא אפרו אמריקני, שביקש מהם להפסיק להרעיש.

האלימות המילולית עברה מהר מאוד לאלימות פיזית. השוטר הזעיק עזרה ובתוך שניות הגיעו למקום מספר ניידות משטרה שעצרו את בחורי הישיבה באשמת העלבת שוטר.

השוטר בדימוס – מתנדב בתחנת המשטרה מס' 71, טען כי השניים תקפו אותו על רקע לאומני. עם זאת, עוברי אורח שהיו עדים להתרחשות טענו כי לא שמעו שום קריאות לאומניות מצד בחורי הישיבה, שאף אינם דוברי אנגלית. לדברי עדי ראיה, השוטר בדימוס היה הראשון שתקף את הבחורים פיזית.

עם זאת, הבחורים כאמור נעצרו בעוון תקיפה על רקע שנאה, ועד כה לא הצליחו עסקני השכונה לשחרר אותם ממעצר. שני הבחורים יאלצו לשבת במעצר עד יום שלישי בגלל 'יום העבודה' (לייבור דיי) - חג לאומי שחל ביום שני, ורק לאחר שיובאו בפני שופט ביום שלישי, יוכלו השניים להשתחרר בערבות.

בינתיים נאלצים שני בחורי הישיבה לשבת במעצר לצד פושעים, גנבים ורוצחים שנעצרו במהלך השבת. בעקבות המעצר, יצאו עסקני השכונה בקריאה אל אנשי הקהילה "אם יש לכם אורחים מתחת לגיל 21 - אל תרשו להם לשתות לא בביתכם ולא בבית הכנסת".
עצורים שני בחורי ישיבה העלבת שוטר חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד