י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נוסעים לאומן? 'נקדימון' מכינה לכם את השטח

יוזמה משותפת של כמה מבכירי העסקנים להקמת ארגון גג שיספק את צרכיהם של רבבות המגיעים לאומן בראש השנה

נוסעים לאומן? 'נקדימון' מכינה לכם את השטח

כששני עסקנים פעילים העוסקים בצרכי ציבור רבות בשנים משלבים ידיים - הציבור מרוויח. ארגון חדש שמטרתו להקל ולסייע בידיו. בימים אלו מגיעה מאוקראינה הבשורה המשמחת המספרת על הקמתו של ארגון גג בשם 'נקדימון', שיתן בעז״ה מענה לכלל הצרכים והבעיות הפוקדות את התייר היהודי באוקראינה.

הארגון נערך לקראת החסידים הבאים לפקוד את ציון רבי נחמן ועוד קברות צדיקים ברחבי אוקראינה - במשך כל השנה ובעיקר בימי ראש השנה, ועד תיירים או אנשי עסקים השוהים לצרכיהם במדינה. לשם כך התאחדו העסקנים הנודעים הפועלים בס״ד במשך שנים רבות ללא ליאות למען הציבור הרחב במשך השנה באומן וברחבי אוקראינה, הר"ר הלל כהן מקייב, יו"ר הצלה אוקראינה, והר"ר שמעון בוסקילה איש 'מרכז ברסלב העולמי' באומן, ובעל קשרים ענפים במועצה המקומית ובממשל האוקראיני.

יחד עם הנסיון רב השנים שצברו והפקת הלקחים מטיפול במגוון רחב מאוד של תחומים שהמכנה המשותף ביניהם הוא הסיוע והעזרה לפרט והכלל. בנשיאותם ועידודם של הרבנים הרב שלמה וילהלם, שליח חב״ד ורבה הראשי של זיטומיר ומערב אוקראינה, והרב שמעון טייכנר מחשובי וממשפיעי חסידי ברסלב, ובסיועו של מר אנטולי שיינגייט מנהל הקהילה היהודית בקייב.

לקראת ראש השנה תשע"ה הבעל"ט נערכים ב"נקדימון" להפתיע את הציבור באומן ולאחר תיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים והממשלתיים, יוצבו מוקדי ״נקדימון״ בשלושה נקודות מרכזיות באיזור הציון. 1. רח' בילינסקי 6 (נקודת ההורדה וההעלאה של הנוסעים באוטובוסים). 2. רח׳ פושקינה 23 (ליד קרית ברסלב). 3. רח׳ פושקינה 10 (ליד חניון המיניבוסים של אומן אקספרס).

מלבד קו טלפוני מאוייש 24 שעות ביממה לכל בעיה או צורך שישמש ״מוקד מרכזי לפניות הציבור״ ויטפל בבעיות ובצרכים של הפונים אליו, או יפנה אותם לגורמים הרלוונטיים או המוסמכים.

בין השאר, ״נקדימון״ ירכז את הטיפול גם בתחומים אלו; מחלקת אבידות ומציאות/שמירת חפצים, נציגות הקונסוליה הישראלית לטיפול בעניינים קונסולריים או כאלו הדורשים את עזרת משרד החוץ הישראלי, פיקוח על כוחות השיטור והאבטחה, הצלה ורפואה, מודיעין, מערכת כריזה, דלפקים עבור סוכני הנסיעות ושירותים ציבוריים.
נקדימון אירוח שיטור אבטחה שירותים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד