י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שת"פ ייחודי: קורסים מקצועיים חינם במכללה החרדית

החל מהשבוע: קורסים מקצועיים חינם במכללה החרדית ירושלים • ההטבה הינה לגברים ונשים, בני המגזר החרדי • רוצו להירשם!

שת"פ ייחודי: קורסים מקצועיים חינם במכללה החרדית

בכירי "המכללה החרדית ירושלים" סיירו השבוע ב"כיוון", מרכז ההכוון הירושלמי המסייע לחרדים בהיקלטות בשוק העבודה. הסיור התקיים בהמשך לשת"פ ראשוני מסוגו שנרקם בין המכללה החרדית למרכז כיוון של עיריית ירושלים ומשרד הכלכלה, אשר במסגרתו יקבלו חרדים הרוצים לפרנס את ביתם בכבוד, סיוע משמעותי.

בסיור במרכז "כיוון" השתתפו יו"ר המכללה הרבנית עדינה בר שלום, מר יחיאל אמויאל מנכ"ל "כיוון", הרב יוסף ויטמן סמנכ"ל המכללה החרדית, הרב יצחק דונט מנהל תחום הכשרה מקצועית במכללה החרדית והרב פליטנשטיין מהנהלת כיוון, המסייע רבות לחרדים במציאת אפיקי פרנסה מכובדים.

במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי יקבלו המתעניינים בלימודים במכללה סיוע והכוונה לגבי מסלול הלימודים המתאים עבורם, אבחון מקצועי להתאמת מקצוע, מלגות לימודים ושיעורי עזר במקצועות נדרשים, בסבסוד מקסימלי של משרד הכלכלה ומרכז ההכוון.

בתום לימודיהם, יסייע מרכז כיוון לבוגרי המכללה במציאת עבודה מתאימה.

יו"ר המכללה, הרבנית עדינה בר שלום, בירכה על היוזמה וציינה כי שיתוף פעולה זה נועד לתת לציבור בני התורה כלים מקצועיים שיעזרו לו ברכישת מקצוע מפרנס על טהרת הקודש, ברוח ישראל סבא ועם תחומי התמחות המבוקשים ביותר בשוק העבודה.

עוד הוסיפה הרבנית בר שלום, כי בימים אלו שוקדת הנהלת המכללה על רשימת קורסים מגוונת של מקצועות מפרנסים ומבוקשים במגזר החרדי, אותם יוכלו הסטודנטים ללמוד במחיר סימלי ובמימון "כיוון", שאחראי גם על השמת הבוגרים.

במקביל לקורסים המקצועיים, קיימים במכללה החרדית מסלולים אקדמיים בלעדיים ווותיקים, כמו פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית ותרפיה במוזיקה, הניתנים ללימוד רק במסגרת המכללה, וכן מסלולים נוספים מקוצרים בהם ניתן לקבל תואר אקדמי מוכר תוך שנתיים.

הבולט מבין הקורסים המקוצרים הינו קורס "אקדמיזציה לחינוך", המיועד למורות ונשות חינוך בעלות תעודת הוראה, אשר מעוניינות להשלים את לימודיהן ולקבל תואר אקדמי תוך קבלת כלי טיפול מקצועיים.



לימודים שנה מכללה העצמה הכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד