כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

משטרת סדום: אברך הוכה באלימות • צפו

שוטרים-בריונים תקפו את הרב נחמן פרידמן, משב"ק האדמו"ר מסדיגורא זצ"ל, באגרסיביות רבה במרכז בני ברק לעיני ילדיו, עד שנזקק לטיפול רפואי ב'מעיני הישועה' • האברך הסביר לשוטרים כי עבר ניתוח בגבו, אך הללו התעלמו מדבריו והמשיכו לפגוע בו באלימות ובברוטליות • צפו בתיעוד הקשה • מהמשטרה טרם נמסרה תגובה

משטרת סדום: אברך הוכה באלימות • צפו
בחדרי חרדים

הבוקר (ב) סמוך לשעה 12 בצהרים, פרצה מהומה ברחוב ירושלים בבני ברק, כאשר הרב נחמן פרידמן, משב"ק האדמו"ר מסדיגורא זצ"ל, הותקף לאחר וויכוח עם שוטר תנועה. הרב פרידמן, שעבר ניתוח בגבו לפני כשנה לאחר פריצת דיסק, סירב שהשוטרים יאזקו אותו, ואמר להם כי הוא סובל מכאבים מגבו, ולצורך כך אף נעזר במקל הליכה.

לאחר שהצליחו לאזוק אותו, השוטר עדיין לא הרפה, ואחד השוטרים שהגיע מהרכב, התיישב לצידו תוך שהוא לוחץ עם ידו את כתפו הכואבת ונשען עליו עם ידו. הרב פרידמן, נאנק מכאבים וזעק, אך השוטר לא התרגש מכך, ולא הרפה.

בהמשך, השוטרים הבינו כנראה שנקלעו לסיטואציה אמיתית, והאדם אכן סובל מכאבים, ואיפשרו לסובבים אותו להרים אותו. שניים שלושה אברכים הרימו אותו, אך כפי שניתן לראות בתיעוד בוידאו, אך הרב פרידמן לא הצליח להחזיק את עצמו, ונפל על המדרכה.

שלושת ילדיו, שהו כל אותה העת ברכב האב, ובכו בקול למראה ההתעללות שעבר אביהם.

אחר מחבריו, הנמצא יחד איתו בבית החולים מעיני הישועה בחדר המיון, אמר ל'בחדרי חרדים' כי האברך עצור, ובשל כך הוא אזוק למיטתו בשל המעצר. "הרופאים כאן מתרעמים על כך, אך לשוטרים כאן זה ממש לא מזיז".

מעבר לאברך עצמו, אדם נוסף כבן 50 אף הוא עוכב לחקירה, ככל הנראה בשל הפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

ממשטרת אגף התנועה טרם נמסרה תגובה, כשתתקבל, נפרסמה במלואה.

צילום: יוסי וייס
טיפול וידאו אברך שטרים מכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד