כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מגשי אירוח לעסקים - הכיבוד המושלם לכל אירוע עסקי

שום מנהל לא מזלזל בהמלצה לפנק את העובדים שלו, משום שבמחקרים הוכח כי עובדים מרוצים הם עובדים שהמנהלים שלהם לא שוכחים את הפן האישי, חוגגים להם ימי הולדת במשרד, עורכים למענם ימי כיף מושקעים ודואגים שבכל ישיבת צוות יהיה כיבוד טעים שיעשה גם מצב רוח טוב, והאירוע ייראה יותר כמו מסיבה מאשר ישיבת צוות

מגשי אירוח לעסקים - הכיבוד המושלם לכל אירוע עסקי
מגשי אירוח צילום: דליס מגשי אירוח

היום יותר מתמיד מזמינים ארגונים וחברות מגשי אירוח לעסקים ככיבוד לאירועים פנימיים שלהם, כנסים, מפגשי חברה, ישיבות עבודה ועוד. אם בעבר היה בכל מקום עבודה מטבח קטן להכנת תה וקפה (מקומקום) הרבה עבר על עולם המשרדים והחברות, כולל מחקרים רבים אשר הוכיחו כי ככל שאתה משקיע בעובדים שלך, כך התמורה והפריון שתקבל מהם יהיו יותר גבוהים. שום מנהל לא מזלזל בהמלצה לפנק את העובדים שלו, משום שבמחקרים הוכח כי עובדים מרוצים הם עובדים שהמנהלים שלהם לא שוכחים את הפן האישי, חוגגים להם ימי הולדת במשרד, עורכים למענם ימי כיף מושקעים ודואגים שבכל ישיבת צוות יהיה כיבוד טעים שיעשה גם מצב רוח טוב, והאירוע ייראה יותר כמו מסיבה מאשר ישיבת צוות.  מכיוון שכך מנהלים רבים לא מוותרים על כיבוד איכותי ומזמינים מגשי אירוח מעת לעת ובהתאם לנסיבות, למטרה וכמובן למספר המשתתפים באירוע, ללוקשין ועוד.

ימי הולדת בעבודה

ימי הולדת בעבודה הפכו כבר מזמן למסורת ואין משרד שמכבד את עצמו ולא חוגג לעובדים את האירוע. זה אומר להם רק דבר אחד. ההנהלה זוכרת אתכם ואת יום ההולדת שלכם, מגיע לכם שנחגוג לכם ואין עובד שלא שמח שזוכרים את ימי ההולדת שלו וחוגגים לו. האירוע מתחיל בעצם ממנהלת משאבי אנוש אם יש בחברה וכאשר מדובר בחברה או ארגון גדול. היא זו שיש לה את המידע על כל תאריכי יום ההולדת של העובדים והיא זו שתדאג להזכיר למנהל המחלקה או האגף על יום הולדת של עובד. מטעמה תצא מתנה, ולרוב חוגגי יום ההולדת יקבלו מתנות זהות, כי אין אפליה ביום הולדת. את המתנה ואולי גם שלט מזל טוב, ימצא החוגג/ת על שולחנם ופה כבר מתחיל היום שלהם ברגל ימין. יש חברות שמעבר לכך דואגות להזמין מחברת קייטרינג חלבי מגשי אירוח לעסקים שמתאימים לאירועים מסוג זה, ואז יקבלו כל העובדים מייל שמזמין אותם להיכנס בשעה מסוימת לחדר הישיבות. על השולחן הם ימצאו מגשים ערוכים וצבעוניים של כריכונים, גבינות ולחמי דגנים. פירות, ירקות, סלטים, פסטות. מגשים מלוחים וגם מתוקים לקנח את האירוע.

כשעובד פורש- מגיע לו מסיבה!

היום עובדים לא נשארים לעבוד במקום אחד כמו בעבר 20 שנה. הקידום האישי, מעברי דירות והרצון להתנסות בתחומים נוספים, גורם להם לעבור ממקום עבודה אחד לאחר, ובדרך כלל אירוע כזה דורש מסיבה במקום העבודה.

לאירוע יוזמנו כל העובדים (כאשר מדובר בחברה קטנה) ואם מדובר בחברה גדולה אז יזמינו רק את העובדים הקרובים לעובד במחלקה, אגף ועוד. תהיה פגישת פרידה בחדר ישיבות בדרך כלל עם כיבוד. כאשר רוצים להזמין כיבוד לאירוע עבודה, יש להחליט מהו הכיבוד הרצוי לאירוע מאין זה. בדרך כלל ילכו על מגשי אירוח לעסקים של מנות מוכנות, שכל מה שצריך זה לקחת מאותן מהמגש, ולא על תבשילים או אוכל נוזלי. מגשי אירוח יכולים לכלול סושי, פיצות, כריכים, סביח, טורטיות ועוד לצד סלטים קלילים מירקות העונה. מגשי פירות חתוכים, עוגות ועוגיות או קינוחים אישיים. העיקר לפנק וכמה שיותר.

כשיש אקזיט יש סיבה למסיבה

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג אקזיט שהמשמעות שלו באנגלית היא - Exit planning יציאה מפעילות עסקית או מכירת החברה ברווח רב.

אקזיט מוצלח הוא בהחלט סיבה למסיבה. זהו הדובדבן שמחכה בסופה של דרך ארוכה לחברת סטארט-אפ שהחלה את דרכה כרעיון של כמה חברים מהצבא והפכה לסיפור הצלחה. הרבה חברות ישראליות עשו כבר אקזיט ומקימי החברה הכניסו לכיסם הרבה מאוד כסף.

כאשר האקזיט מתממש זה אומר שכולם יוצאים לדרך חדשה, עם הרבה יותר כסף ממה שהיה להם. עם רווחים עצומים וכבר במסיבת חגיגת האקזיט, כבר חושבים החכמים על האקזיט הבא.

את האקזיט חוגגים בדרך כלל במקום העבודה וכמובן שמזמינים את כל השותפים למלאכה. עובדי החברה שעמלו ועברו אתה את כל הדרך עד להצלחה.

ואין אקזיט בלי מסיבה ומסיבה זה כיבוד ואז מזמינים מגשי אירוח לעסקים עם כל טוב החל מסושי וכלה בעוגיות וקינוחים אישיים ומשקיעים מאוד בהזמנת מגשים עמוסים, כי אין סיבה יותר טובה והתיאבון בטוח במצב הזה כבר גדול מאוד ואפשר גם לפתוח שמפניה.

דליס מגשי אירוח כאן לשירותכם! מוזמנים ליצור קשר עוד היום במרכז ההזמנות הארצי שלנו במס' 03-5600274 ואנחנו כבר נדאג להתאים לכם תפריט מושלם לאירוע מנצח וטעים במיוחד.גשי האירוח שלנו עם כשרות כשר מהדרין בד"צ בית יוסף.

מגשי אירוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד