כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הסקר הדו שנתי של מכון "מאיירס-ג'וינט ברוקדייל" קובע

שיעור המדווחים על בריאות טובה בקרב לקוחות 'מאוחדת' הוא הגבוה ביותר מבין כלל קופות החולים

בנוסף, שיעור הממליצים על הצטרפות למאוחדת הוא הגבוה ביותר מבין כלל קופות החולים, כאשר 42% ממבוטחי מאוחדת הצהירו כי ימליצו לחברים ומכרים על מעבר למאוחדת ובמדד שביעות הרצון מרופא המשפחה מאוחדת במקום הראשון עם ציון 95% # יוסי זיגמון מנהל השיווק של מאוחדת: "כשמסתכלים על נתוני ההצטרפות למאוחדת ברבעונים האחרונים, אנחנו רואים מגמת צמיחה ואחוזי הצטרפות גבוהים בכל המחוזות, בייחוד בערים החרדיות. מאוחדת היא הקופה של הציבור החרדי ומרבעון לרבעון אנו רואים אלפים בקרב הציבור החרדי שבוחרים לעבור למאוחדת"

שיעור המדווחים על בריאות טובה בקרב לקוחות 'מאוחדת' הוא הגבוה ביותר מבין כלל קופות החולים
מאוחדת צילום: יח"צ

העבודה המאומצת וההשקעה האדירה של הנהלת 'מאוחדת' בפתיחתן של מרפאות חדשות והרחבת שירותי הרפואה בכל המחוזות, מוכיחה את עצמה שוב ושוב.

הנתונים שפורסמו ע"י מכון "מאיירס-ג'וינט ברוקדייל" מוכיחים כי לקוחות מאוחדת מדווחים על בריאות טובה יותר מבין כלל הקופות ואף שיעור הממליצים הוא הגבוה ביותר.

מכון "מאיירס-ג'וינט ברוקדייל" עוקב באמצעות סקרים דו שנתיים אחר רמת השירות במערכת הבריאות ותפקודן של קופות החולים, מנקודת מבטם של המבוטחים ובהתאם לציפיות שלהם מהקופה בה הם מבוטחים. הסקר נעשה באמצעות שאלות עומק בתחומים שונים כגון חוויית הטיפול ושביעות הרצון מרמת השירות, איכות הרפואה, תחושת הביטחון, נגישות, זמינות ופרמטרים נוספים.

ע"פ הדו"ח שסקר את רמת השירות בקופות החולים בשנים 2021-2022 ופורסם בימים אלו, עולה כי שיעור המדווחים על בריאות טובה בקרב לקוחות מאוחדת הוא הגבוה ביותר מבין כלל קופות החולים. בנוסף, שיעור הממליצים על הצטרפות למאוחדת הוא הגבוה ביותר מבין כלל קופות החולים, כאשר 42% ממבוטחי מאוחדת הצהירו כי ימליצו לחברים ומכרים על מעבר למאוחדת. נתון נוסף העולה מהסקר מצביע על כך שמבין כלל קופות החולים, שביעות הרצון מרופא המשפחה במאוחדת, היא הגבוהה ביותר ועומדת על 95%.

לא בכדי, מאוחדת, כקופה הגדולה והמובילה בציבור החרדי, נהנית משיעורי תמיכה אדירים בכל הערים החרדיות. במרבית הערים החרדיות, מאוחדת היא הקופה הגדולה ובחלק ניכר מהערים, למעלה ממחצית תושבי העיר נמנים עם לקוחות מאוחדת. למאוחדת פריסת מרפאות הגדולה ביותר בכל הערים החרדיות ובכל השכונות החרדיות בערים המעורבות, בנוסף למוקדי שבת וחג, מוקדי לילה, פריסה רחבה של מנהלי קשרי קהילה המהווים נדבך מרכזי בפעילות מאוחדת בקרב הציבור החרדי, ושירותים ייחודיים נוספים המותאמים לציבור החרדי.

ממאוחדת נמסר בתגובה: "כקופה ששמה דגש על ההתאמה האישית של השירותים הרפואיים לאוכלוסיות השונות, ובמקביל גם על רפואה מונעת ועל אורח חיים בריא, משמח מאוד ללמוד שהמבוטחים שלנו מעידים על עצמם שהם מרגישים בבריאות טובה. כדי לסייע למבוטחים שלנו לשמור על בריאות טובה, מתפקידנו להשקיע משאבים לא רק בטיפול במחלה שכבר התפרצה או הידרדרה, אלא גם במניעת המחלה מלכתחילה, כל זאת מתוך האתגר של המשאבים המוגבלים מאוד של מערכת הבריאות וקופות החולים".

יוסי זיגמון מנהל השיווק של מאוחדת מוסיף כי "כשמסתכלים על נתוני ההצטרפות למאוחדת ברבעונים האחרונים, אנחנו רואים מגמת צמיחה ואחוזי הצטרפות גבוהים בכל המחוזות, בייחוד בירושלים, בית שמש, ביתר, אלעד,מודיעין עילית בני ברק ושאר הערים החרדיות. מאוחדת היא הקופה של הציבור החרדי ומרבעון לרבעון אנו רואים אלפים בקרב הציבור החרדי שבוחרים לעבור למאוחדת, בידיעה שבמרפאות מאוחדת הם יקבלו את הרפואה המקצועית ביותר, את הזמינות והנגישות הטובים ביותר, תוך התאמה מלאה לאורח החיים של הציבור החרדי. זו הסיבה שמבוטחי מאוחדת הציבו את הקופה במקום הראשון כמי שדיווחו על בריאות טובה. הבריאות במאוחדת היא בהחלט רמה אחרת".

מאוחדת שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד