ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן חתם על היתר עסקה מהודר 'ברית פנחס' בבית ההוראה לענייני ריבית

שטר היתר העסקה נחתם במעמד חגיגי בפני רבני בית ההוראה לענייני ריבית בירושלים • ראש בית הדין, הגאון רבי פנחס וינד, שיבח את בנק לאומי על היותו הבנק הראשון החותם על היתר עסקה מהודר 'ברית פנחס' המכסה את כל סוגי הפעילות הבנקאית ומספק ללקוחות מענה הלכתי מושלם

מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן חתם על היתר עסקה מהודר 'ברית פנחס' בבית ההוראה לענייני ריבית
היתר עסקה לאומי צילום: כפיר סיוון

מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, חתם בשבוע שעבר על שטר היתר עסקה מהודר 'ברית פנחס' עבור קבוצת לאומי, בפני הרכב מורחב של רבני בית הדין ובית ההוראה לענייני ריבית בראשות הגר"פ וינד שליט"א. שטר היתר העסקה כולל את בנק לאומי והחברות הבנות בקבוצת לאומי.

 את פניו של מנכ"ל לאומי קיבלו רבני בית הדין, בראשות הגאון רבי פנחס וינד, שהביעו את הערכתם הרבה למהלך של הבנק לטובת הלקוחות שומרי ההלכה. בפתח המעמד הסביר הגר"פ וינד כי "המערכת הבנקאית מציעה כיום מגוון שירותים חדשניים שהיתר העסקה הישן לא נותן להם מענה מספק. בנק שרוצה לתת מענה אמיתי לציבור שומרי ההלכה, צריך לחתום על שטר היתר עסקה שמכסה את כל סוגי הפעילות ונותן מענה הלכתי מקיף ועדכני לשירותי הבנקאות". "לשמחתנו הרבה", הדגיש הגר״פ וינד, "לאומי הוא הבנק הראשון שבחר לחתום מחדש על שטר היתר העסקה המהודר, המספק מענה הלכתי מושלם ללקוחותיו בכל ענפי הפעילות וכלל שירותי הבנק".

מנכ"ל לאומי חנן פרידמן ציין: "לאור הרחבה והעמקה של פעילות הבנק במגזר החרדי הוחלט לחתום מחדש על שטר היתר עסקה מהודר, מתוך מחויבות לצרכי הלקוחות שומרי ההלכה, ורצון לספק עבורם מענה בנקאי מקצועי העומד בסטנדרטים ההלכתיים המחמירים ביותר".

מנהל מגזרים ייחודים בלאומי ר' יצחק חסדיאל הזכיר את שיתוף הפעולה של לאומי עם בית הדין, במסגרתו פרש הבנק את חסותו על מדריך הלכתי מיוחד לזוגות צעירים 'בית כהלכה', שיצא לאור על ידי בית הדין לענייני ריבית תחת פיקוחו ההלכתי של הרה"ג רבי פנחס וינד שליט"א. המדריך עוסק בהלכות ריבית הנוגעות למעשה לחתן-כלה ולזוג הצעיר הבונה את ביתו על אדני התורה וההלכה, גם בנושאי כספים וניהול כלכלת הבית.

בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד