כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"זכות גדולה לתרום"

כ-3000 אנשי מקצוע אוקראינים זכו להדרכה מהישראלים

אנשי מקצוע אוקראינים, זכו להדרכה מהישראלים, בהם אנשי טיפול, צוותים רפואיים וצוותי חינוך שהקנו מהידע והניסיון שלהם בטיפול במקרי טראומה. שגריר אוקראינה בישראל: "זכות גדולה עבור שגרירות אוקראינה לקיים את האירוע הזה"

הריסות באוקראינה
הריסות באוקראינה צילום: באדיבות המצלם

הקואליציה הישראלית לטראומה ושגרירות אוקראינה בישראל, קיימו היום אירוע הוקרה מרגש לפסיכולוגים ועובדים סוציאליים מישראל שסייעו לאנשי המקצוע באוקראינה. כ-3000 אנשי מקצוע אוקראינים, זכו להדרכה מהישראלים, בהם אנשי טיפול, צוותים רפואיים וצוותי חינוך שהקנו מהידע והניסיון שלהם בטיפול במקרי טראומה, בהתמודדות עם אבל ואובדן, בטיפול בילדים, בדרכי הידועים על אובדן ועוד.

שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורנייצ'וק: "זכות גדולה עבור שגרירות אוקראינה לקיים את האירוע הזה יחד עם הקואליציה הישראלית לטראומה, שרוח ההתנדבות והעשייה שלה מאוד מוערכים בעינינו. תודה לכל אחת ואחד מאנשי המקצוע שנרתמו לטובת האזרחים באוקראינה ולקואליציה הישראלית לטראומה על ההשקעה האדירה והחשובה, לאורך השנה האחרונה. הטראומות ילוו את קורבנות המלחמה באוקראינה גם אחרי שהמלחמה תסתיים, כך שנמשיך לשתף פעולה עם הקואליציה הישראלית לטראומה אל מול האתגרים הצפויים".

מקס גולדנברג, האחראי על ההכשרות הבינלאומיות בקואליציה הישראלית לטראומה, בירך את אנשי המקצוע מישראל על הסיוע שהגישו לאוקראינים והידע הרב שהעבירו לצוותים המקומיים, "הפעילות השוטפת של המטפלים עתירי הניסיון מישראל, בתחומי בריאות הנפש, תרמה לשיקומם של אוקראינים רבים והצילה חיים".

מאז פרוץ המלחמה לפני שנה, פעלו ברחבי אוקראינה עשרות נשות ואנשי מקצוע, חברי הקואליציה, אשר הגישו סיוע והנחו את הצוותים המקומיים בהתמודדות עם השפעות המלחמה על האוכלוסייה האזרחית. "ערב ההוקרה הוא הזדמנות נהדרת עבורנו להודות למנחים על ההירתמות המלאה שלהם לרווחתם ושיקומם של פגועי המלחמה באוקראינה, לאורך השנה האחרונה. הייתה לנו זכות גדולה לתרום להכשרה שלכם".

באירוע ההוקרה שהתקיים במרכז התרבות של שגרירות אוקראינה בישראל השתתפו ונשאו דברים שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורנייצ'וק ומנכ"לית הקואליציה הישראלית לטראומה טליה לבנון.

מלחמת אוקראינה רוסיה פסיכולוגים שגריר אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד