י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

נתניהו: לא נערכים לחדש את המו"מ עם חמאס

דיווח: ראש הממשלה אינו מתכווין לחדש את השיחות העקיפות עם חמאס שכן "אין סיכוי לפירוז עזה" • נתניהו אינו מאמין שיש טעם לנהל מו"מ מדיני: "יהיו לנו מנהרות לכפר סבא" • הוסיף: "הגיע הזמן שהאו"ם ילחם בטרור במקום בישראל" • והסערה הפוליטית: למי התכוין נתניהו ב'נאום הנחשים'?

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ראש הממשלה אינו מתכווין לחדש את השיחות עם חמאס בסוף החודש, כך אומרים גורמים בכירים לערוץ 10.

בסוף החודש אמורים נציגי ישראל וחמאס לשוב לקהיר ולחדש את המשא ומתן העקיף, אך לפי הדיווח ראש הממשלה אינו מתכווין לחדש את השיחוות.

נתניהו גם הצהיר כי אין שום הכנות בישראל לשיחות בקהיר. לפי האומדן אין כוונה לפתוח בשיחות כן לא ניתן להשיג את פירוז הרצועה מחד ומאידך ישראל לא תסכים להקמת נמל ושדה תעופה ברצועת עזה.

בהתייחס לשיחות עם הפלסטינים אמר נתניהו כי "אם ישראל תיסוג משטחים ביהודה ושומרון, יהיו מנהרות גם בכפר סבא".

ראש הממשלה, גם הציג אתמול את הסכם הפסקת האש עם חמאס בפני חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. נתניהו התייצב, בפני חברי פורום ראשי ועדות המשנה של הוועדה ופירט במשך כשעתיים את סעיפי ההסכם.

נתניהו סקר בפני חברי הפורום החשאי, גם את המצב הביטחוני ביו"ש.

תוך כך, ראש הממשלה התייחס הערב בשיחה עם חברי קונגרס אמריקניים לחקירת האו"ם נגד ישראל ואמר כי: "האו"ם יעשה לעצמו טובה ענקית אם במקום המתקפות האוטומטיות על ישראל, יפנה את תשומת לבו ואת ועדות החקירה שלו אל הטרוריסטים הרומסים את הערכים שעל בסיסם נוסד.

"ג'בהת א-נוסרא", "חמאס", "חיזבאללה", "אל קעידה" ושאר ארגוני הטרור מפרים כל נורמת התנהגות בין לאומית ומרסקים אותה בלבנון, בסוריה ובעזה", אמר והוסיף כי "ישראל עוקבת מקרוב אחר האירועים ברמת הגולן, שם חטפו אנשי "א-נוסרא" משקיפים של האו"ם.

תוך כך רועשת המערכת הפוליטית בשל 'נאום הנחשים' של תניהו. הבוקר ביקר נתניהו בשדרות לרגל פתיחת שנת הלימודים, הוא התעניין באילו בעלי חיים אוהב התלמיד לטפל. התלמיד השיב שהוא מעדיף נחשים ונתניהו גיחך ואמר: "בוא ואתן לך כמה".

במערכת הפוליטית רווחו השמעות והשאלה למי התכווין נתניהו?
נתניהו עזה ישראל חמאס שיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד