כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התעדכן באמצעות פתקים

נתניהו מתייחס מרומא לפיגוע: "נמשיך לנטוע שורשים"

תוך כדי אירוע פומבי בביקור ברומא, התעדכן ראש הממשלה בנימין נתניהו על הפיגוע בתל אביב • "מחזק את הנחישות שלנו להמשיך לבנות את ארצנו, לנטוע שורשים עמוקים במולדתנו"

נתניהו מתייחס מרומא לפיגוע: "נמשיך לנטוע שורשים"
נתניהו ברומא צילום: צילום מסך

הפיגוע בתל אביב תפס את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתחילתו של הביקור המדיני ברומא איטליה, שנפתח בטקס בבית הכנסת של הקהילה הספרדית המקומית. הוא התעדכן על הפיגוע באמצעות פתקים ולאחר מכן התייחס למקרה.

"היה במהלך המפגש הזה פיגוע קשה מאוד בתל אביב, פיגוע טרור", אמר, "ראשית, אני רוצה לשלוח בשמי, בשם רעיית ובשם כולכם, איחולי החלמה לפצועים".

וידאו: איתי בית-און, לע"מ | סאונד: בן פרץ, לע"מ.

ראש הממשלה הוסיף וביקש לחזק "את פעולת כוחות המשטרה וכוחות הביטחון נגד הטרוריסטים, גם בערב הזה ובכל מקום", כשהוא מציין, "אני בטוח שהדברים האלה לא ירפו כהוא זה את הנחישות שלנו להמשיך לבנות את ארצנו, לנטוע שורשים עמוקים במולדתנו ולהבטיח את עתידנו המשותף".

למרות הפיגוע, לשכת רה"מ מעדכנת הערב שנתניהו ימשיך את נסיעתו כרגיל: "ראש הממשלה נתניהו סיים כעת הערכת מצב ביטחונית שם התקבלו החלטות לגבי מספר פעולות ובראשן תגבור הכוחות בשטח. רה"מ ייפגש מחר בצהריים לפגישה מדינית חשובה עם ראש ממשלת איטליה מלוני. בשל לוח הזמנים וחשיבות הפגישה הלו"ז יימשך כפי שנקבע".

רומא ראש הממשלה בנימין נתניהו פיגוע בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד