כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נשקפת סכנה לחייו

הפיגוע בתל אביב: מצבו של הפצוע האנוש התייצב

בית החולים איכילוב מעדכן, כי לאחר מאמצים הצליחו לייצב את מצבו של הפצוע האנוש מהפיגוע. הוא כעת מוגדר במצב קשה, מורדם ומונשם ויעלה לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כללי. עדיין נשקפת סכנה לחייו 

הפיגוע בתל אביב: מצבו של הפצוע האנוש התייצב
זירת הפיגוע בתל אביב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מפיגוע הירי שהתרחש הערב (חמישי) בתל אביב הגיעו חמישה פצועים לחדר הטראומה של המרכז הרפואי איכילוב, פצוע אחד הגיע כשהוא סובל מפצעי ירי בצוואר תוך כדי מאמצי החייאה ונכנס לחדר הניתוח במצב אנוש. פצוע נוסף הגיע במצב בינוני וסובל מירי בפלג גופו העליון, פצוע נוסף סובל מרסיסים. הוא במצב קל ומקבל טיפול, שני הפצועים הנוספים נפגעי חרדה.

בדקות האחרונות עדכן בית החולים איכילוב, כי לאחר מאמצים כבירים בחדר ניתוח של צוות מומחים שהגיע במיוחד להילחם על חייו, הצליחו לייצב את מצבו של הפצוע האנוש. הוא כעת מוגדר במצב קשה, מורדם ומונשם ויעלה לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כללי וכי עדיין נשקפת סכנה לחייו.

הפצוע שהגיע במצב בינוני-קשה בירי בפלג גוף עליון, נמצא עדיין בחדר ניתוח. לא נשקפת סכנה בשלב זה לחייו ובסיום יעלה ליחידה לטיפול נמרץ כללי. פצוע נוסף שסבל מרסיסים בפניו, נמצא בסיום שלבי הערכה של צוות רב תחומי. מצבו מוגדר קל עד בינוני והוא יעלה לאשפוז לאחר סיום סדרת בדיקות וטיפולים.

פיגוע תל אביב פיגוע ירי בית חולים איכילוב פצועים פיגוע בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד