ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הייתה לו מטרה מאוד ברורה"

פיגוע? בת השנתיים שנפגעה הלכה לעולמה

בבית החולים שערי צדק נפטרה פעוטה בת שנתיים שנפגעה באורח קשה בשבת שעברה בתאונת דרכים בה היה מעורב רכב פלסטיני. אם הפעוטה משוכנעת כי מדובר בפיגוע טרור: "הייתה לו מטרה מאוד ברורה"

פיגוע? בת השנתיים שנפגעה הלכה לעולמה
אמבולנס של מד"א. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בשורה קשה: הבוקר (שישי) נפטרה בבית החולים שערי צדק הפעוטה בת השנתיים הדר נגה לביא ע"ה, שנפגעה באורח קשה בשבת שעברה בתאונת דרכים בה היה מעורב רכב פלסטיני, סמוך לעפרה.

הלווייתה של הילדה צפויה להתקיים בבית העלמין בשילה בשעה 12:00 בצהריים.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר עם היוודע הבשורה הקשה: "אחות קטנה של כולנו נספתה שבוע אחרי שנהג ערבי התנגש בה בפראות. אנו מחבקים את משפחת לביא היקרה ושולחים לה כוחות".

עידית לביא, אמה של הפעוטה ותושבת שילה, טענה השבוע בריאיון לערוץ 7 כי היא משוכנעת שהיה פיגוע טרור לכל דבר: "בשבת בלילה הדר נוגה נפצעה בגבה ונסענו לתפור אותה ב'שערי צדק'. בשבת בבוקר בדרך הביתה, ברבע לשבע, קצת אחרי עפרה, רכב נכנס לנתיב שלי, הסתכל עלי, פניתי לנתיב שלו, הוא חזר לנתיב שלו, חזרתי חזרה לנתיב שלי ואז הוא נכנס בי חזיתית", טוענת האם.

היא הוסיפה: "הוא לא היסס. הייתה לו מטרה מאוד ברורה ומיד אחרי שהרכב הפסיק להתהפך ולהסתובב הקיפו אותו ערבים ואמרו לו' כל הכבוד, כל הכבוד'. הייתי בטוחה שעומדים לסיים את העבודה ולעשות בי לינץ'. התקשרתי למד"א בהיסטריה. אמרתי שהייתה תאונה והם עומדים להרוג אותי, תבואו".

"שלושה רכבים מאחורי היה אמבולנס שראה והגיע מהר, והם עזרו לנו", מספרת עידית, לדבריה "הערבים הקיפו את הרכב שלי ואמרו בעברית 'כל הכבוד', 'כל הכבוד'. הרכב היה הפוך על הצד אחרי כמה סיבובים או היפוכים. כשהאמבולנס הגיע הם התקהלו סביב המחבל וניסו שהאמבולנס יטפל בו ולא בנו".

בעיניה של עידית אין ספק שהנהג הערבי מחבל. "ערבי שבא מולי ומזגזג יחד עד שהצליח לפגוע בי, אין לי שום ספקות באשר לכוונותיו".

רבים העתירו במהלך השבוע האחרון לרפואת הדר נגה בת עדית בלהה לרפו"ש, אך למרבה הצער היא לא שרדה את הפציעה האנושה.

יהי זכרה ברוך.

תאונת דרכים כביש 60 שילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד