ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
פרטים חדשים

מסיע המחבל לתל אביב הסגיר את עצמו; זה הפצוע האנוש

במקביל למעצרו של אב המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב - החשוד שהסיע אותו לעיר הסגיר עצמו לידע המשטרה | הותרו לפרסום שמות הפצועים אנוש וקשה | פרטים חדשים

מסיע המחבל לתל אביב הסגיר את עצמו; זה הפצוע האנוש
זירת הפיגוע בתל אביב צילום: אריק מרמור, פלאש 90

תושב רמלה שהסיע את המחבל לזירת הפיגוע בתל אביב, בו נפצעו שלושה בני אדם, הסגיר את עצמו לידי המשטרה. האיש, לפי החשד, עוסק בהסעת שוהים בלתי חוקיים. טרם ברור אם ידע על כוונתו של המחבל לבצע פיגוע.

בנוסף, המשטרה הודיעה כי תושב כסייפה החשוד במעורבות בהסעה הסגיר את עצמו אף הוא. החשודים יובאו בפני שופט היום בבימ"ש השלום בת"א. מהמשטרה נמסר כי חקירת הפיגוע נמשכת.

הלילה עצרו כוחות שב"כ וצה"ל גם את אביו של המחבל, במקביל למיפוי ביתו לקראת הריסה. המחבל מעתז חוואג'ה, בן 23 מנעלין, הגיע אתמול לרחוב דיזינגוף בתל אביב ופתח בירי לעבר העוברים ושבים.

הבוקר הותר לפרסום כי אור אשכר, הוא אחד הנפגעים בפיגוע - שנפצע באורח אנוש. שניים מחבריו שהיו יחד עמו נפצעו גם הם בפיגוע, מצבו של אחד מהם מוגדר קשה ושמו רותם מנסנו.

אור אשכר. (צילום: באדיבות המשפחה).

רותם מנסנו, שנפצע אמש בפיגוע בדיזנגוף. נמצא כרגע במצב קשה מאוד אך יציב. מנסנו הוא דיג'יי מוכר במקצועו, בהודעה ללקוחותיו נמסר: "רותם הוא בחור חזק ואנו בטוחים כי ילחם ומחכים להמשך שיפור במצבו ומאמינים כי הוא יחזור לשמח עוד זוגות רבים באירועים בעתיד".

הפצוע הקשה רותם מנסנו שיחי'. (באדיבות המשפחה)

העתירו לרפואת הפצועים קשה בפיגוע בתל אביב: רותם בן מזל ואור בן נטלי לרפו"ש.

הסגרה פיגוע בתל אביב פצוע אנוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד